۲۳ بهمن ۱۳۹۳

سنگاپور؛ اولین منزلگاه برای ال‌جی G Flex 2

سنگاپور اولین کشور در خارج از مرزهای کره جنوبی است که ال‌جی G Flex 2 قدم بر خاکش می‌گذارد.

امسال هم مثل سال قبل، سنگاپور اولین کشوری است که نسل دوم گوشی هوشمند و هشت هسته‌ای منحنی ال‌جی را وارد می‌کند. این گوشی هوشمند، که عرضه آن به خارج از کره جنوبی چند وقتی است آغاز شده، شهروند سنگاپور، کشور فناوری‌های پیشرفته، می‌شود. ال‌جی G Flex 2 از 30 ژانویه امسال در کره جنوبی عرضه شد و جانشین گوشی منحنی ال‌جی G Flex است که سال قبل معرفی شد.

پیش‌فروش ال‌جی G Flex 2 از 27 فوریه آغاز می‌شود و از 14 مارس به قیمت 998 دلار بدون قرارداد در فروشگاه‌های منتخب به فروش می‌رسد.

هنوز خبری از عرضه آن به کشورهای دیگر، نظیر ایالات متحده و بریتانیا، نیست اما اگر برنامه مانند G Flex پیش برود، علاقه‌مندان می‌توانند در فصل بهار G Flex 2 را خریداری کنند.

ال‌جی G Flex 2 شباهت‌های زیادی به گوشی منحنی قبلی ال‌جی دارد. یکی از قابلیت‌های بهبودیافته قوس 23 درجه‌ای نمایشگر است که برای مطابقت با انحنای صورت کاربر طراحی شده است. در این گوشی هوشمند از پردازنده هشت هسته‌ای کوالکوم Snapdragon 810 استفاده شده است.

ال‌جی G Flex 2 به رنگ‌های قرمز و دودی به فروش می‌رسد. نمایشگر آن از G Flex کوچک‌تر و 5.5 اینچ است اما این بار از وضوح بالاتر full-HD با 1080×1920 پیکسل برخوردار است؛ به عبارت دیگر، ال‌جی G Flex 2 تراکم پیکسل بیشتری دارد و 403 پیکسل در اینچ را نمایش می‌دهد.

بهبودهای دیگر شامل نمایشگر شیشه‌ای قوی و قاب خودترمیم در پشت است که به گفته ال‌جی، خط‌وخش‌های کوچک را طی چند ثانیه برطرف می‌کند.

۴ نظر

nima ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

اپدیت LTE برای LG g2 اومدش

امین ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

باسلام
ببخشین نمیدونین حدودا آبدیت خاورمیانه الجی جی ۲ کی عرضه میشه
و اینکه این G flex2کی وارد ایران میشه؟؟
با تشکر

پيران ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

تلوزیونهای ال جی واقعا عالیه

حسام ۱۰ تیر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام جناب نمایندگی الجی در ایران جان من به خاطر دوستداران این گوشی محشر الجی رو متقاعد کنید این گوشی رو به ایران عرضه کنه

نظر دهید