۳۰ بهمن ۱۳۹۳

سیستم‌های مولتی وی ال‌جی در نمایشگاه 2015 AHR Expo

 ال‌جی مجموعه محصولات Multi V IV خود را که شامل مدل‌های 38، 40 و 42 تن برای دستگاه بیرونی است را گسترش می‌دهد.

این دستگاه‌ها از فصل بهار در 3 پیکره‌بندی متفاوت قاب در دسترس خواهند بود. البته، مدل 42 تن تنها در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

ال‌جی Multi V IV با فناوری پیشرفته VRF ذخیره انرژی چشمگیری را ارائه می‌دهد و سرمایش و گرمایش مستقیم را فقط در مناطقی که به آن نیاز است فراهم می‌کند. طراحی پیشرفته کمپرسور و مبدل گرمایش بهینه‌شده از راندمان تأییدشده AHRI تا 36.0 IEER برخوردار است که بالاترین میزان در صنعت به شمار می‌رود. این دستگاه به فناوری تزریق بخار یا Vapor Injection مجهز است که برای عملکرد بهتر در شرایط اقلیمی سرد ایده‌آل است. این سیستم می‌تواند به طور مستمر تا 13- درجه فارنهایت را گرم کند و هوای 14 تا 122 درجه فارنهایت را مدام خنک کند؛ بدون اینکه نیاز به کیت اضافی محیط سرد باشد. ظرفیت سرمایش با نوسانات دمای هوا در بیرون از منزل تا 105 درجه فارنهایت تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد. سری پرچمدار مولتی وی 4 برای ارائه سطح جدیدی از بازده انرژی و انعطاف برای استفاده در ساختمان ادارات، مدارس، هتل‌ها و دیگر ساختمان‌ها طراحی شده است.

در مدل‌های سال 2015، دستگاه‌های داخلی GEN 4 برای مولتی وی 4 از دستگاه‌های داخلی جدید به شمار می‌روند. امکانات اصلی این دستگاه شامل انعطاف در طراحی با امتیاز طراحی‌های چندگانه گرمایشی و ارتباط پیشرفته است. برخی از دستگاه‌ها از طراحی جدید و ظرفیت بالاتری برخوردارند. مثلاً پنل کاست چهارطرفه می‌تواند روی کاشی‌های استاندارد سقف نصب شود، روی هم افتادن گریل‌های کاست را برطرف کند و طراحی تمیز و زیبایی داشته باشد. دستگاه داخلی ART COOL® Gallery ال‌جی نیز اکنون جزیی از خط تولید مولتی وی به شمار می‌رود که گزینه‌های طراحی را برای مصارف گوناگون گسترش می‌شود.

دستگاه‌های داخلی مولتی وی به عملکرد خودکار، عیب‌یابی خودکار، حالت خواب و برنامه زمان‌بندی مجهز هستند که راحتی را برای مصرف‌کننده نهایی به ارمغان می‌آورند و به تحکیم موقعیت ال‌جی به عنوان پیشگام بی‌بدیل در صنعت از نظر فناوری VRF کمک می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید