۲۷ بهمن ۱۳۹۳

طراحی مرغوب، متمایز و صدرنشین در گرایشات زندگی به سبک آینده

اینکه چقدر تلویزیون می‌تواند با ظاهر خانه و دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشد یکی از مهم‌ترین ملاحظات در ایجاد طراحی تلویزیون‌های ال‌جی است.

جدیدترین طراحی تلویزیون 105 اینچ Ultra HD ال‌جی بازی را متحول می‌کند و حس شکوهمندی به اتاق نشیمن شما می‌دهد.

این محصول که با تیم طراحی ال‌جی متشکل از کارشناسان نامی صنعت، تحقیقات متمرکز بازار، تمرکز بر سبک زندگی و گرایش مشتری ممکن شده با پایه زمینی و لبه‌های فلزی بورس‌خورده و پیشرفته طراحی شده است تا به طور طبیعی با محیط پیرامونش همخوانی داشته باشد و جلوه یک سینمای خانگی را ایجاد کند. صفحه‌نمایش منحنی با دامنه دید انسان متناسب است و بهینه‌ترین شکل برای هر نمایشگری محسوب می‌شود. صفحه‌نمایش منحنی فاصله مساوی از همه قسمت‌های صفحه به چشم را میسر می‌کند و باعث می‌شود صفحه راحت‌تر و تصاویر واقعی‌تر از همیشه باشند. با چنین امکانات قابل ملاحظه‌ای، که پس از آزمون و خطاهای بسیار طراحی شده‌اند، تلویزیون Ultra HD ال‌جی توانست جایزه President’s Award را که بهترین نوع جایزه در انتخاب طراحی خوب است به خود اختصاص دهد. این سیستم که توسط دولت حمایت می‌شود محصولاتی که طراحی چشمگیر دارند را بر اساس معیارهای گوناگونی می‌سنجد.

ثابت‌ترین رنگ با پنل IPS ال‌جی

تلویزیون 105 اینچ Ultra HD ال‌جی با پنل IPS 5K دامنه دید شما را با تصاویر 5K در زاویه دید وسیع‌تر از همیشه و با کنتراست پایدار و رنگ‌های طبیعی و زنده پر می‌کند. با وضوح 5K، تلویزیون Ultra HD ال‌جی خطاهای دید را برطرف می‌نماید و تصاویری زنده ایجاد می‌کند که تجربه دید شما را بهبود می‌بخشد.

استثنایی‌ترین صدا با هارمان کاردون

تلویزیون 105 اینچ Ultra HD ال‌جی تجربه سرگرمی شگفت‌انگیز را با صدایی در کلاس جهانی تکمیل می‌کند تا به زیبایی هر چه تمام‌تر با جلوه‌های بصری و درخشان Ultra HD درهم‌آمیزد. این صدای باورنکردنی سیستم 7.2 کانال و 150 وات دارد که با سازندگان صدای پیشرفته نظیر هارمان کاردون معتبر می‌شود. علاوه بر این، طراحی کشویی ساده مکملی برای انحنای نمایشگر است و طوری با دقت تنظیم شده که غوطه‌ور شدن در محیط را افزایش دهد.

طرفداران پر و پا قرص فیلم اکنون می‌توانند از جدیدترین فیلم‌ها و مزایای کامل جدیدترین ابتکارات ال‌جی در اتاق نشیمن خود لذت ببرند. با نسبت تصویر سینمایی 21:9 و سیستم صدای شاهکار هارمان کاردون، تلویزیون Ultra HD ال‌جی بی‌شک چشمان و گوش‌های شما را ارضا می‌کند. علاوه بر این، با پلت‌فرم webOS تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی کاناپه لم دهید و از محتوای تلویزیون هوشمند به شیوه‌ای ساده‌تر و سریع‌تر لذت ببرید. این مدل در ابعاد 98 اینچ نیز عرضه شده است که تجربه سینمایی شگفت‌انگیزی را با تلویزیون Ultra HD ال‌جی تضمین می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید