۱۶ بهمن ۱۳۹۳

فناوری منعطف در یک بسته کامل و پیشرفته

چیزی که باعث می‌شود نمایشگر G Flex 2 به نمایشگری منحصربه‌فرد و متفاوت مبدل شود تنها خود نمایشگر نیست بلکه تنوع فناوری‌های پیشرفته‌ای است که برای اولین بار در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا فناوری نمایشگر منعطف را ایجاد کنند.

ترکیبی از این فناوری‌ها چیزی است که به G Flex 2 امتیازاتی نظیر راحتی و زیبایی را هدیه می‌دهد.

ال‌جی G Flex 2 مجهز به باتری منعطف با قابلیت شارژ فوق‌العاده سریع است که طی 40 دقیقه گوشی را تا 50 درصد شارژ می‌کند. دوربین 13 مگاپیکسل نیز نمایشگر FHD P-OLED برجسته‌تر می‌کند.

انحنای G Flex 2 چیزی بیش از جنبه زیبایی را القا می‌کند. طراحی ارگونومیک گوشی میکروفون را به دهان نزدیک‌تر می‌کند تا صدا، در مقایسه با گوشی‌های هوشمند متداول، بهتر منتقل شود، در محیط‌های شلوغ وضوح صدا بیشتر شود و صدای بهتری از طریق میکروفون شنیده شود. نمایشگر منحنی و باریک 5.5 اینچ با انحنای خاصی که دارد برای چشم و گرفتن در دست متناسب است. شعاع 700 میلی‌متر انحنا تجربه مشاهده شگفت‌انگیزی را از هر زاویه‌ای ارائه می‌دهد و درجه انحنای 650 درجه در پشت گوشی برای گرفتن راحت‌تر در دست و خوب جا شدن در جیب ایجاد شده است.

ال‌جی G Flex 2 جانشین مدل قبل است و انتظار می‌رود فصل جدیدی در داستان گوشی‌های هوشمند با نمایشگر مبتکرانه و منعطف LG Display بگشاید.

۷ نظر

ali ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

مشخصه واسه G pro آپدیت اندروید ۵ میاد یا نه؟؟؟
یا باید بریم سراغ سیانوژن!!!

ال جی ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

هیچ مطلبی برای آپدیت این گوشی عنوان نشده

مهران ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
کد وارد بازاره ایران میشه ؟

مهران ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

کی* !!

ال جی ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

هنوز مطلبی عنوان نشده!

mj ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

چه زمانی وارد ایران می شود؟

ال جی ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

هنوز مطلبی عنوان نشده

نظر دهید