۰۲ بهمن ۱۳۹۳

محصولات مبتکرانه و مشتری‌محور ال‌جی در InnoFest 2015

ال‌جی با نمایش مجموعه محصولات پیشرفته در نمایشگاه‌های منطقه‌ای در پی تقویت موقعیت جهانی خود است

سئول، 22 ژانویه 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) نمایشگاه جشنواره ابتکار سالانه (InnoFest) خود را در کمپو پکنو، یک مکان تاریخی و فرهنگی در لیزبون پرتغال، با شعار “ابتکار برای زندگی بهتر” آغاز کرد. اینوفست ال‌جی از سال 2013 به صورت سالانه برگزار می‌شود و فرصتی برای نمایش مجموعه متنوعی از محصولات الکترونیک و لوازم خانگی برای شرکای منطقه‌ای است. ال‌جی، این هفته، با ارائه با فناوری‌ها و محصولات مبتکرانه‌ای که مطابق با نیاز مشتریان است، میزبان بازدیدکنندگان از خاورمیانه، آفریقا و اروپا، قبل از سفر به مالزی، چین و امریکای شمالی در هفته‌ها و ماه‌های آتی، خواهد بود.

محصولات برجسته ال‌جی در اینوفست مجموعه تلویزیون‌های پرچمدار 4K OLED شامل مدل‌های 55، 65 و 77 اینچ در مدل‌های نمایشگر مسطح و منحنی است که تجربه مشاهده عالی را با سیاهی کامل، رنگ‌های کامل و نسبت کنتراست بی‌نهایت تضمین می‌دهد. بازدیدکنندگان با مجموعه توسعه‌یافته تلویزیون‌های Ultra HD شامل سری جدید ColorPrime با عمق رنگ بیشتر و تصاویر زنده‌تر آشنا می‌شوند. علاوه بر این، ال‌جی مجموعه Music Flow وای-فای خود را، که شامل دو ساندبار وای-فای و بلندگوی وای-فای قابل حمل و همین طور مانیتور منحنی 34 این با وضوح Quad HD (1440×3440) است، برای مشتریان محلی به نمایش خواهد گذاشت. میهمان ویژۀ اینوفست ال‌جی، جورج گانکلافس، رئیس انجمن صدا و تصویر اروپا (EISA)، نیز از اولین نفراتی خواهد بود که جدیدترین نمایشگرها و فناوری‌های صوتی ال‌جی را از نزدیک می‌بیند.

لوازم خانگی هوشمند ال‌جی که برای افزایش راحتی طراحی شده‌اند نیز در اینوفست 2015 ال‌جی به نمایش درخواهند آمد. این محصولات شامل جدیدترین ماشین لباسشویی‌های دوستدار محیط زیست با فناوری TurboWash و شست‌وشو با 6 حرکت Direct Drive است. این ماشین‌های لباسشویی‌ها برنامه‌های شست‌وشوی سریع‌تر با صرفه‌جویی در آب و بدون افت کیفیت عملکرد دارند. ال‌جی مجموعه یخچال‌های خود با راندمان انرژی بالا و کمپرسور خطی اینورتر را به نمایش خواهد گذاشت. یخچال‌های نام‌برده قابلیت اطمینان بیشتر، دوام بالاتر و صدای کمتری دارند. جدیدترین یخچال‌ها با درب دولایه (Door-in-Door) نیز در معرض نمایش گذاشته شده‌اند که دسترسی آسان و سریع به مواد غذایی را با کمترین میزان هد رفتن هوای سرد امکان‌پذیر می‌کنند. محصولات دیگری که در اینوفست 2015 وجود دارند شامل مدل جدید Styler ال‌جی، یک سیستم مدیریت پیشرفته لباس، است. این سیستم لباس‌هایی که نگهداریشان سخت است را تازه می‌کند و امکانات هوشمندی نظیر Easy Pants Crease Care یا از بین بردن چروک شلوار دارد. اینوفست جاروبرقی‌های پیشرفته CordZero ال‌جی را نیز به نمایش خواهد گذاشت. این جاروبرقی‌ها با تجربه تمیزکردن راحت و قدرتمند، به دلیل وجود فناوری‌های موتور اینورتر هوشمند ال‌جی و ،PowerPack شیوه نگرش در مورد کارهای منزل را تغییر می‌دهند.

وِین پارک، معاون اجرایی و رئیس بخش فروش جهانی و بازاریابی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «ال‌جی گامی بزرگ در جهت تقویت موقعیت ما به عنوان شرکتی پیشگام در صنعت در بازارهای منطقه‌ای سراسر دنیا برداشته است. ما متعهد هستیم که زندگی مشتریان بومی خود را راحت‌تر کنیم و نمایشگاه اینوفست ال‌جی به ما کمک می‌کند تا امسال شروع بسیار خوبی داشته باشیم.»

۱ نظر

samira ۳ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
از ال جی تقاضا دارم که تلویزیون ۴۲ یا ۴۷ با تصویر ۴k و مانیتور ۲۳ اینچ ۴k تولید کند.

نظر دهید