۲۶ بهمن ۱۳۹۳

پرده‌برداری از دستگاه‌های جدید تهویه مطبوع هوای ال‌جی در نمایشگاه 2015 AHR Expo

کاربرد، فناوری و مزایای بازده انرژی دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی در جلسات آموزشی به نمایش گذاشته شد.

ال‌جی الکترونیکس که برنده عنوان سازنده برتر سیستم‌های تهویه مطبوع هوا در ایالات متحده شده است از جدیدترین و کارامدترین محصولات خانگی خود در سال 2015 که موفق به کسب ستاره انرژی شده‌اند در نمایشگاه 2015 AHR Expo پرده‌برداری کرد. در کنار این محصولات سیستم‌های جدید تهویه مطبوع Multi V IV VRF نیز معرفی شدند.

نمایشگاه 2015 AHR Expo بزرگترین نمایشگاه تجاری دنیا در صنعت HVACR است که مطابق با نیاز مهندسان، پیمانکاران و دیگر افراد متخصص در صنعت تهویه مطبوع هوا برگزار می‌شود. این نمایشگاه، 26 تا 28 ژانویه، در شیکاگو برگزار شد.

ال‌جی و جدیدترین مجموعه محصولات تهویه مطبوع هوای خانگی و تجاری راه را برای پیشگامی در فناوری، کاربردهای گوناگون و راندمان برتر باز می‌کنند. در غرفه ال‌جی در این نمایشگاه، بازدید‌کنندگان می‌توانستند جدیدترین محصولات تهویه مطبوع هوای ال‌جی را از نزدیک لمس و با آنها کار کنند، در مورد راندمان بالای انرژی آنها اطلاعات کسب کنند و نگاهی عمیق به ابتکارات ال‌جی در سال 2015 داشته باشند. کارشناسان ال‌جی نیز جلسات برنامه‌ریزی شده‌ای را برای نمایش امتیازات محصولات، ویژگی‌ها و کاربردهایشان برگزار کردند.

کوین مک نامارا، معاون سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس در امریکا، گفت: «امسال، ما می‌خواستیم محصولاتی که راندمان انرژی بالایی دارند در مرکز توجه در نمایشگاه AHR Expo باشند. نمایش مجموعه بزرگ سیستم‌های تهویه مطبوع ما نمونه بارزی از مبتکرانه‌ترین ایده‌ها و فناوری‌های ال‌جی تا به امروز است و شامل انواع گوناگون امکانات پیشرفته و جدیدی می‌شود که نشانگر تعهد ال‌جی به فناوری‌های پیشگامانه است. علاوه بر ایجاد محصولات پایداری که هزینه مصرف را برای مالکان خانه کاهش می‌دهد، ما فناوری‌های هوشمندانه‌ای را معرفی کردیم که راه را برای ساخت خانه‌ای متصل هموار می‌کند.»

در مطالب بعدی، با محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه شدند بیشتر آشنا خواهید شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید