۰۹ بهمن ۱۳۹۳

پمپ گرمایشی گازی ال‌جی با 30 اسب بخار

ال‌جی الکترونیکس پمپ گرمایشی گازی جدیدی به نام Gas Heat Pump Super 2 را معرفی کرد.  این محصول یک موتور پمپ گرمایشی گازی با 30 اسب بخار دارد.

30 اسب بخار معادل 85 کیلووات برای ظرفیت سرمایش و 95 کیلووات برای ظرفیت گرمایش است که بزرگترین در دنیا به شمار می‌رود. ال‌جی الکترونیکس تنها شرکت در کره جنوبی است که می‌تواند با فناوری خودش محصولاتی با 30 اسب بخار توان بسازد و تولید کند.

این محصول با استفاده از موتور گازی خود بسیار کارامد است. موتور قدرتمندش راندمان را به میزان چشمگیری بهبود می‌بخشد. با ظرفیت سرمایش COP 1.30 و بازده گرمایش 1.51، این محصول بیشترین کارایی را در میان محصولات مشابه خود با همین ظرفیت دارد.

این محصول می‌تواند 12 کلاس درس 66 مترمربعی را به طور همزمان مدیریت کند. ال‌جی این محصول را تا حد ممکن بی‌صدا ساخته است و با میزان صدای 60 دسی‌بل برای یک پمپ گرمایشی گازی کم‌صداترین محصول در دنیا محسوب می‌شود.

سال گذشته، ال‌جی الکترونیکس سه نوع پمپ گرمایشی گازی Super 2 را با 16، 20 و 25 اسب بخار عرضه کرد. با معرفی این محصول جدید، ال‌جی الکترونیکس با استفاده از فناوری خود مجموعه‌ای از 4 ظرفیت کامل را در اختیار دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید