۰۷ بهمن ۱۳۹۳

LG Chem و شتاب در سرمایه‌گذاری برای تحقیق و توسعه در مواد غیرآلی

شرکت LG Chem اعلام کرد که پروفسور لی جین-کیو از دانشگاه ملی سئول، کارشناسی که در مواد نانوی غیرآلی شهرت جهانی دارد، را به عنوان محقق ارشد به کار گرفته است.

شرکت LG Chem قرار است قابلیت‌های تحقیق و توسعه خود را برای فناوری‌های جدید در آینده تقویت کند. این شرکت تصمیم دارد سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه را افزایش دهد و نیروی انسانی تحقیق خود را با درجه دکتری ترفیع دهد تا بر رکود درازمدت در زمینه صنعت پتروشیمی فائق آید و کسب‌وکارهای نسل جدید را ایجاد کند.

LG Chem امید دارد که تحقیق و توسعه‌اش در مواد نانوی غیرآلی یا غیرارگانیک با پیوستن این پروفسور به مجموعه تسریع پیدا کند.

آقای لی مدرک دکتری در شیمی غیرآلی را با راهنمایی ریچارد شراک، برنده برجسته جایزه نوبل شیمی، دریافت کرد. از آن پس، یعنی از سال 1998، وی در دانشگاه ملی سئول استاد شیمی بود و مطالعات گوناگونی مربوط به فناوری سنتز مواد نانوی غیرآلی و اصلاح و پراکندگی سطح اجزای نانو انجام داد. وی تاکنون 100 حق امتیاز را به ثبت رسانده است و مشهورترین کارشناس جهانی در بخش مواد نانوی غیرآلی است.

ماه آینده، آقای لی پروژه‌های خود در بخش مواد نانوی غیرآلی را آغاز می‌کند؛ این  پروژه‌ها شامل طرح جدیدی برای مادۀ اولیه باتری و ترکیب پیچیده هیبرید آلی و غیرآلی است. وی به عنوان مشاور در پارک تحقیقات نیز خدمت خواهد کرد.

پارک تحقیقات مسئول خلق فناوری است. این فناوری در مواد اساسی سه بخش تجاری LG Chem استفاده می‌شود: آی.تی، مواد الکترونیک و باتری. علاوه بر این، به دنبال کسب‌وکارهای جدید نیز هست.

بیش از 40 درصد از کارکنان این مرکز محققانی هستند که درجه دکتری دارند. از 500 محققی که در این مرکز کار می‌کنند 200 نفر از آنها با مدرک دکتری خدمت می‌کنند.

تا سال گذشته، افق‌های صنعت پتروشیمی تار بود. با این حال، شرکت تصمیم دارد سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه را بیشتر کند. به گفته یکی از مقامات LG Chem، میزان سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه هنوز قطعی نشده است اما از 590 میلیارد وان کره در سال گذشته (542.78 میلیون دلار امریکا) بیشتر خواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید