۰۱ بهمن ۱۳۹۳

ال‌جی G Flex 2 صنعت موبایل را از نو تعریف می‌کند

حتماً تاکنون ویدئوهای تبلیغاتی عجیب و غریب ال‌جی را زیاد تماشا کرده‌اید. اما این برند کره‌ای به تازگی یک ویدئوی تبلیغاتی برای ال‌جی G Flex 2 ارائه کرده است. این ویدئو شبیه ویدئویی است که در CES 2015 در زمان معرفی این گوشی هوشمند نمایش داده شد.

ویدئوی تبلیغاتی یک‌ دقیقه و نیمی ال‌جی G Flex 2 جلوه‌های بصری شگفت‌انگیزی دارد و پر از پیچ‌وتاب‌ها و چشم‌نوازی‌های این دستگاه و حرکات زیباست. این تیزر تأکید بر امکاناتی دارد که G Flex 2 در خود گنجانده است.

نمایشگر منحنی این دستگاه در اولین نگاه توجه را جلب می‌کند و البته ال‌جی هم در پررنگ کردن سطح جدیدی از آسایش و راحتی که این گوشی با خود به ارمغان می‌آورد کم‌کاری نکرده است. به همین نسبت نیز، توجه بر قاب پشت خودترمیم و دوربین مجهز به فناوری OIS، پردازنده قدرتمند Snapdragon 810  و همین طور قابلیت‌های چندوظیفگی است که با کمک رابط کاربری Optimus در اندروید 5.0 هدایت می‌شود.

این ویدئو نشان می‌دهد که این گوشی در عصر خود بالاتر از همه ایستاده است و به کاربر یادآوری می‌کند که تصاویری که به صورت دیجیتال تثبیت می‌شوند خارق‌العاده هستند؛ علاوه بر این، بر نمایشگر منحنی 5.5 اینچی تأکید می‌کند که تجربه غوطه‌ورکننده‌ای را ایجاد می‌نماید.

این ویدئو را ببینید.

۱ نظر

مهدی فیروران ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

قابی که دایره دارد رو از کجا تهیه کنم؟!

نظر دهید