۰۵ بهمن ۱۳۹۳

رشد 25 درصدی ال‌جی در بخش تلفن‌های همراه هوشمند

 

سال 2014 سال سختی برای سازندگان تلفن هوشمند و بازیگران این عرصه بود. ال‌جی هم به شدت در تلاش بود تا خود را به بالاترین جایگاه صعود دهد و سرانجام توانست با پیشرفت 25 درصدی گوشی‌های هوشمندش نسبت به سال گذشته خودی نشان دهد.

این طور تخمین زده می‌شود که ال‌جی 59.6 میلیون گوشی هوشمند در طول سال 2014 به فروش رسانده باشد. این رقم در حالی است که فروش گوشی‌های ال‌جی 47.6 میلیون دستگاه در سال گذشته بود. این رقم بسیار نزدیک به 60 میلیون دستگاهی بود که بارها در سه ماهه سوم سال گذشته تخمین زده شده بود. بنابراین، ال‌جی به جایگاه سومی در بازار گوشی‌های هوشمند در جهان نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

ال‌جی، از سال 2011، در حال افزایش مداوم صادرات خود با سرعتی بالاست. به گزارش مرکز تحقیقاتی Strategy Analytics، ال‌جی 20 میلیون دستگاه در سال 2011، 26.3 میلیون در سال 2012 و چیزی در حدود 60 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال 2014 به فروش رسانده است. البته، در نهایت باید منتظر گزارش رسمی سه ماهه چهارم 2014 برای فروش گوشی‌های هوشمند باشیم.

منتقدان صنعت رشد قوی ال‌جی را به دلیل محبوبیت و قیمت رقابتی مجموعه گوشی‌های هوشمند سری G دانسته‌اند. از پرچمدارانی مانند G2 و G3 تا گوشی‌های سطح پایین‌تری مانند G3 Stylus و G3 Beat، ال‌جی تصمیم دارد بودجه‌ها و نیازهای متنوع مشتریان را در نظر بگیرد.

ال‌‌جی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های انحصاری خود، مانند نمایشگر منعطف در گوشی جدید G Flex 2، استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که شرکت در موقعیت قدرتمند خود قرار گرفته است و در طول سال 2015 و بعد از آن نیز با رقبا دست‌وپنجه نرم می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید