۱۰ اسفند ۱۳۹۳

ال‌جی الکترونیکس و مشارکت برای فروش تلویزیون‌های OLED

ال‌جی تصمیم دارد تعداد مدل‌هایی که این فناوریِ در حال تولد را ارائه می‌دهند دوبرابر کند.

به گفته ال‌جی الکترونیکس، این شرکت در جست‌وجوی شرکایی است تا بتواند از طریق همکاری با آنها ورود پرهزینه دستگاه‌های تلویزیون جدیدش به بازار برای فروش را کاهش دهد؛ تلویزیون‌هایی که رنگ‌های زنده نمایش می‌دهند و بسیار باریک هستند. ال‌جی در پی گرفتن تقاضا برای تلویزیون‌های پیشرفته و نه چندان ارزان‌قیمت خود است.

ال‌جی، در حال حاضر، در بازار جهانی تلویزیون‌هایی که مجهز به فناوری OLED هستند تنهاست و تصمیم دارد تعداد مدل‌هایی که این فناوری را ارائه می‌هند را از 5 مدل به 10 مدل افزایش دهد.

با توجه به گفته‌های ال‌جی، در سازگاری با بازار روبه‌رشد برای چنین تلویزیون‌هایی چالش‌هایی وجود دارد زیرا گرایش به این فناوری جدید در سرتاسر صنعت چندان گسترده نیست.

برایان کان، رئیس بخش تلویزیون ال‌جی، گفت: «ما تا کنون خودمان به تنهایی به جلو پیش رفته‌ایم اما امسال تصمیم داریم ائتلافی با شرکت‌های ژاپنی و چینی داشته باشیم.» وی در مصاحبه خود با وال‌استریت ژورنال از هیچ شرکت خاصی نام نبرد.

بنابر تحقیقات مؤسسه تحقیقاتی DisplaySearch، صادرات تلویزیون‌های OLED امسال به یک میلیون دستگاه می‌رسد. اما در مقایسه، فروش تلویزیون‌های LCD با رقمی نجومی به 239 میلیون دستگاه در سال تخمین زده می‌شود.

۳ نظر

منوچهرتوکلی ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

ال جی ایا تلویزیون های منحنی او لد ساخت کره اند یا در ایران مونتاژ میشوند

darya ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

ghymate in tv 42inch chande

ال جی ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

از بازار قیمت را جویا شوید

نظر دهید