۰۷ اسفند ۱۳۹۳

ال‌جی Watch Urbane LTE؛ فراتر از یک گوشی هوشمند روی مچ دست شما

تماس‌ بگیرید، پیام بفرستید، قابلیت‌های تماس رادیویی و همه را بدون یک گوشی هوشمند داشته باشید

سئول، 26 فوریه 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، به عنوان نمونه دیگری در مهارت بی‌سیم خود، از اولین ساعت هوشمند مجهز به LTE در کنگره جهانی موبایل (MWC) پرده‌برداری خواهد کرد. کنگره جهانی موبایل هفته آینده در بارسلونای اسپانیا برگزار خواهد شد. ال‌جی Watch Urbane LTE، نسل آینده ساعت پوشیدنی، از NFC و مجموعه‌ای از امکانات دیگر برخوردار است که تا کنون در هیچ دستگاه هوشمندی که برای مچ طراحی شده وجود نداشته است.

ال‌جی Watch Urbane LTE به عنوان چهارمین ساعت هوشمند LTE جاه‌طلبانه‌ترین محصول است. این دستگاه سبک و ظاهر زیبای یک ساعت آنالوگ واقعی را ارائه می‌دهد و بالاترین سطح از میکروتکنولوژی را که حول نمایشگر 1.3 اینچ OLED پلاستیکی متمرکز شده است را به آن می‌افزاید. زیر نمایشگر P-OLED، ال‌جی Watch Urbane LTE همه قابلیت‌های ارتباطی یک گوشی هوشمند را در یک ساعت مچی فلزی و صیقل‌داده شده گنجانده است. با این ساعت هوشمند، مانند هر تلفن همراهی که به 4G مجهز است، می‌توان به تماس‌ها جواب داد و تماس تلفنی برقرار کرد؛ علاوه بر این، امکان ارسال و دریافت پیام متنی نیز وجود دارد. با پشتیبانی اپراتور، این ساعت هوشمند از قابلیت push-to-talk یا PTT با دیگر دستگاه‌ها در همان شبکه برخوردار است. بنابراین، مشتریان می‌توانند از ال‌جی Watch Urbane LTE به عنوان واکی‌تاکی در بورد نامحدود استفاده کنند و همزمان با چند نفر در حال مکالمه باشند.

در قلب ال‌جی Watch Urbane LTE سیستم‌عامل کاملاً جدید LG Wearable Platform (پلت‌فرم پوشیدنی ال‌جی) نهفته است که خاص محصولات پوشیدنی انحصاری این شرکت ساخته شده است. فراتر از سیستم‌عامل، این ساعت هوشمند بیشتر امکانات تحسین‌شده ال‌جی G Watch R را در خود گنجانده است؛ این امکانات شامل نمایشگری با حالت همیشه روشن always-on ambient mode است. ال‌جی Watch Urbane LTE از بزرگترین باتری 700 میلی‌آمپر برخوردار است و از زمان تماس و استفاده طولانی و شگفت‌انگیزی برخوردار است که می‌تواند روزها در حالت آماده‌به‌کار باقی بماند.

سه کلید فیزیکی در سمت راست این ساعت هوشمند دسترسی آسان به شماری از قابلیت‌ها را بدون پیمایش بین چندین صفحه منو امکان‌پذیر می‌کند. کلید بالا به منوی تنظیمات سریع یا Quick Setting دسترسی دارد؛ یعنی همان جایی که کاربر می‌تواند میزان مصرف باتری، روشنایی، صدا و تنظیمات اتصال را بررسی و تنظیم کند. کلید اصلی در وسط بین صفحه‌های ساعت و برنامه‌های نصب‌شده تغییر وضعیت می‌دهد. کلید پایین، وقتی به سرعت فشار داده شود، به عنوان کلید بازگشت یا Back عمل می‌کند اما با فشار ممتد به قابلیتی امنیتی تبدیل می‌شود که به صورت خودکار هر شماره پیش‌فرضی که قبلاً به آن داده شده است را شماره‌گیری می‌کند و اطلاعات مکانی کاربر را ارسال می‌کند.

قابلیت‌های ارتباطی ال‌جی Watch Urbane LTE سالیان نوری فراتر از رقابت است. فناوری NFC به این معنی است که کاربر همیشه یک کیف مجازی روی مچ دست خود دارد. کاربران می‌توانند با ال‌جی Watch Urbane LTE بدون درآوردن کیفشان برای غذا، بلیط سینما و حتی حمل و نقل سریع‌تر و آسان‌تر پول پرداخت کنند. تصور کنید که می‌توانستید با ال‌جی Watch Urbane LTE بلیط سینما بخرید و سپس یادآوری تماشای فیلم را، چند ساعت قبل از اکران، بر اساس اطلاعات پرداخت دریافت کنید!

حتی با این همه فناوری، ال‌جی Watch Urbane LTE از فعال بودن شما نمی‌ترسد. مانیتور ضربان قلب و حسگرهای حرکتی پیشرفته که در این محصول تعبیه شده است ردیابی اهداف بدنسازی را آسان‌تر از یک گوشی هوشمند می‌کند. علاوه بر اینکه ال‌جی Watch Urbane LTE یک مربی بدنسازی استاندارد است، از امکانات خاصی برای گلف‌بازها، دوچرخه‌سواران و کوهنوردان برخوردار است. تأییدیه IP67 برای ضدگردوغبار و ضدآب بودن این ساعت هوشمند به این معنی است که شما می‌توانید تا یک متر به مدت 30 دقیقه زیر آب باشید و با خیال راحت دوش بگیرید یا عرق کنید.

چه در بیرون ورزش می‌کنید و چه در اتاق، می‌توانید به چندین هزار صفحه مختلف ساعت دسترسی داشته باشید. این به شما اطمینان می‌دهد که ال‌جی Watch Urbane LTE می‌تواند طبق سلیقه و سبک هر فرد، از عقربه‌های ساعت گرفته تا تصاویر پس‌زمینه، شخصی شود؛ حتی کاربر می‌تواند با استفاده از تصاویر گوشی هوشمند یا تبلت نیز آنها را سفارشی کند.

جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی Watch Urbane LTE نمونه‌ای از نوع ابتکاری است که تنها وقتی پیشگام صنعت در فناوری LTE باشید امکان‌پذیر می‌شود. این ساعت هوشمند، به عنوان اولین در دنیا با قابلیت اتصال LTE و ظاهر ساعت‌وار واقعی‌اش که یک ساعت کلاسیک مدرن پیشرفته را جلوه‌گر می‌کند، تحولی عظیم ایجاد کرده است. این تجسمی از فلسفه ما در “نوآوری برای زندگی بهتر” است.»

امکانات اصلی:

  • تراشه: پردازنده 1.2 گیگاهرتز کوالکوم SnapdragonTM 400
  • سیستم‌عامل: LG Wearable Platform (پلت‌فرم پوشیدنی ال‌جی)
  • نمایشگر: 1.3 اینچ P-OLED با 320×320 پیکسل / 245 پیکسل در اینچ
  • شبکه: LTE
  • حافظه: 4 گیگابایت eMMC / یک گیگابایت LPDDR3
  • باتری: 700 میلی‌آمپر
  • حسگر: 9 محور، فشارسنج، حسگر ضربان قلب، جی‌پی‌اس
  • امکانات ارتباطی: WiFi 802.11 b, g, n / Bluetooth 4.0LE / NFC
  • رنگ: نقره‌ای
  • قابلیت‌های دیگر: مقاوم در برابر گردوغبار و آب (IP67)، بلندگو، میکروفون

۵ نظر

hosein ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

آندروید ۵ برای G2 چی شد از اج تی سی عقبید اون به M7 داد خاک بر سرم ال جی خریدم

MaKenZi ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

درود

در کره عرضه شده و بزودی در ایران هم در دسترس کاربران قرار میگیرد

Amir ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلام قیمت این ساعت چنده؟

MaKenZi ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

باید از بازار جویا شوید، البته پس از اینکه وارد بازار شد، چون هنوز وارد بازار نشده

MaKenZi ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

درود

باید از بازار جویا شوید، البته پس از اینکه وارد بازار شد، چون هنوز وارد بازار نشده

نظر دهید