۰۷ اسفند ۱۳۹۳

تاج‌گذاری ال‌جی در بازار تلویزیون OLED

از  زمانی که ال‌جی تلویزیون 4K OLED خود (EC9700) را معرفی کرد، توجه بسیاری را جلب کرد و مورد استقبال مشهورترین منتقدان و افراد دنیا قرار گرفت؛ آنهایی که کیفیت عالی تصویر و فناوری طراحی باریکش را مورد تحسین قرار دادند.

بعد از انجام مجموعه‌ای آزمایشات عمیق توسط نشریات فناوری مشتری‌محور، نظیر Reviewed.com و Digital Trends,، ال‌جی نه تنها انتظارات را فراتر برد بلکه استاندارد را نیز در بازار تلویزیون OLED بالا برد.

حالا، برای آنهایی که در تعجب هستند که چطور ال‌جی توانست کارشناسان فناوری را تا این حد نسبت به برتری خود متقاعد کند، مروری بر چند قابلیت چشمگیر EC9700 خواهیم داشت.

نظر وب‌سایت Reviewed.com: “پیوند جدیدترین ابتکارات در فناوری نمایشگر

در نمایشگر OLED (دیودهای ارگانیک ساطع‌کننده نور) با فناوری کاملاً جدید نمایشگر، هر پیکسل خودش نور تولید می‌کند و به طور مستقل خاموش و روشن می‌شود. وب‌سایت Reviewed.com این را به زبان ساده گفته است: فناوری نمایشگر ال‌جی “کیفیت تصویر واقعاً خیره‌کننده‌ای را نمایش می‌دهد و بهترین تصویری است که ما تاکنون دیده‌ایم.

وب‌سایت Digital Trends: به زبان ساده: این بهترین تلویزیونی است که ما تاکنون دیده‌ایم

چیزی که توانایی پیکسل‌های OLED برای بیان رنگ‌ها با وضوح بالا را بهبود می‌بخشد فناوری منحصربه‌فرد پیکسل چهاررنگ است که یک پیکسل فرعی سفید را می‌افزاید و رنگ‌های قرمز، سبز و آبی را اصلاح می‌کند.

این وب‌سایت “وضوح باورنکردنی، ارتقاع وضوح فوق‌العاده، میزان سیاهی کامل، کنتراست غیرقابل باور، رنگ‌های خیره‌کننده و رابط کاربری پیشگام webOS برای تلویزیون هوشمند را ستود. پس، جای تعجبی نیست که ال‌جی دل بسیاری از کارشناسان این صنعت را ربوده است. فناوری منحصربه‌فرد تلویزیون OLED ال‌جی بیان طبیعی هر سایه و رنگ را به گونه‌ای ممکن می‌کند که تاکنون وجود نداشته است.

وب‌سایت Reviewed.com: از باریکی آن مغزت سوت می‌کشد

در تکمیل نمایشگر OLED پیشگام ال‌جی و فناوری پیکسل چهار رنگ، طراحی Art Slim ال‌جی طوری که است که با مشاهده آن، “مغزتان سوت می‌کشد زیرا عملاً لبه‌ای ندارد.” طراحی Art Slim در تلویزیون OLED ال‌جی به این شاهکار هنری در فناوری لمسی از باشکوه بودن می‌دهد و تصویر عالی را با فناوری طراحی باریک در هم می‌آمیزد.

اگر در شگفت هستید که چقدر تلویزیون 4K OLED (EC9700) بهتر از تلویزیون‌های دیگر بازار است، وب‌سایت Digital Trends به قطعیت می‌گوید که “هیچ چیزی قابل رقابت با آن نیست.

۴ نظر

منوچهرتوکلی ۸ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

بسیار زیبا ودر خور تحسین است ولی قیمت ان هنوزبرای ما زیاد است اگر میشود ترتیبی اتخاد کنید تاباپرداخت ۵۰درنقدومابقی طی شش ماه ازخریدار دریافت شود بسیار عالی میشود وچنانچه فروشگاهی این کار رامیکند معرفی تابنده یک دستگاه ازانراخریدارینمایم

منوچهرتوکلی ۸ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلان مجد چون خانواده ما تحت تاثیر زیبایی خیره کننده این تلویزیون قرار گرفته اگر واقعا فروشگاهی با دریافت شصت درصد نقد ومابقی طی چهارتاچک از بنده دریافت کند ممنون خواهم شد من معلم بازنشسته ام واز سازمان گواهی کسر از حقوق هم میتوانم ارایه نمایم متشکرم

morteza ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

ec97000 با ec93000 تفاوت دارد؟

MaKenZi ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

درود

مهم‌ترین تفاوت کیفیت ۴K در مقابل FullHD است

نظر دهید