۱۲ اسفند ۱۳۹۳

جدیدترین فناوری‌های ال‌جی در زمینه خودروی هوشمند آینده

رونمایی از محصولات ال‌جی در ایده مفهومی خودرویی به نام Gea و طراحی شرکت Italdesign Giugiaro در نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو

سئول، 3 مارس 2015- ال‌جی الکترونیکس محصولات اتومبیل متنوع خود را در 85مین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در ژنو سوئیس، از 3 تا 15 مارس، به نمایش می‌گذارد. ال‌جی با همکاری استودیوی طراحی خودرو، Italdesign Giugiaro، چندین محصول و فناوری خود را در خودروی مفهومی Gea گنجانده است.

ال‌جی نمایشگرهای مخصوص خودروی خود را در Gea به کار برده است. یک نمایشگر 12.3 اینچ full HD IPS، که کنترل لوازم خودرو را بر عهده دارد و اطلاعات دیگر را نمایش می‌دهد، در مرکز و قسمت سرنشین خودرو تعبیه شده است. علاوه بر این، یک نمایشگر 6 اینچ منحنی HD از نوع OLED پلاستیکی نیز در کنسول عقب و جلو قرار گرفته است.

فناوری ال‌جی به داخل خودرو محدود نمی‌شود زیرا  فناوری نوردهی سطح LED یا Surface Illumination چراغ‌های عقب اتومبیل را مزین کرده است. همچنین، سه دوربین عقب جایگزین آینه‌های متداول شده‌اند که تنها در زمان استفاده قابل مشاهده هستند.

خودروی مفهومی Gea با جدیدترین ساعت هوشمند ال‌جی، ال‌جی Watch Urbane LTE، سازگاری دارد. این محصول جدید به تازگی در کنگره جهانی موبایل 2015 (MWC) معرفی شد. ال‌جی Watch Urbane LTE از طریق یک برنامه کاربردی انحصاری می‌تواند فیدها و دیگر اطلاعات را از خودرو دریافت کند و درب خودرو را باز یا قفل نماید.

وُو-جانگ لی، رئیس و مدیرعامل شرکت قطعات خودرو در ال‌جی الکترونیکس، گفت: «من بر این باورم که این همکاری برای ال‌جی بسیار مهم است. همکاری با شرکتی مشهور در سطح جهانی همچون Italdesign Giugiaro قطعاً به ال‌جی کمک می‌کند تا خودروهای هوشمند را بهتر درک کند؛ خودروهایی که روزبه‌روز بیشتر در بازار آینده اهمیت پیدا می‌کنند.»

۲ نظر

مهدی درویشی ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلام خستع نباشید
من یک سوال دارم اون این هست که آیا ساعت هوشمند ال ججی به ایران آمده است؟
باتشکر

MaKenZi ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

درود

هنوز خیر دوست من

نظر دهید