۰۹ اسفند ۱۳۹۳

پیوند سرعت و قدرت در ال‌جی G Flex 2

عرضه جهانی ال‌جی G Flex 2 آغاز شده است. گوشی G Flex که سال گذشته معرفی شد در نوع خود اعجازی در محصولات انعطاف‌پذیر بود که بدنه منحنی، مشخصات فنی پیشرفته و دوام بسیار بالا داشت. ال‌جی G Flex 2 همه اینها را در خود جمع کرده و ارتقا داده است.

ال‌جی G Flex 2 باریک‌تر از مدل قبل است و درجه‌های مختلفی از انحنا را در خود گنجانده است. این امر باعث بهتر گرفتن این گوشی در دست می‌شود زیرا هنگام استفاده روی صورت کاربر می‌نشیند؛ یعنی لازم نیست میکروفون را جلوی دهان خود بگیرید. در برخی گوشی‌های هوشمند صاف و بزرگ فاصله از دهان زیاد می‌شود.

زیر صفحه‌نمایش 5.5 اینچ P-OLED با کیفیت Full HD 1080p یک پردازنده 64 بیت 8 هسته‌ای Snapdragon 810 نهفته شده است؛ سریع‌ترین تراشه موجود که برای اندروید 5 بهینه شده است. به عبارت دیگر، شما می‌توانید عملکرد روان و راحتی را از رابط کاربری G Flex 2 انتظار داشته باشید، با سرعت از برنامه‌های کاربردی استفاده کنید و عملکرد چندرسانه‌ای فوق‌العاده پرسرعت را تجربه نمایید.

این گوشی دوام بسیار بالایی نیز دارد. صفحه‌نمایش جدید 20 درصد مقاوم‌تر از قبلی است و قاب خودترمیم پشت (که خودش را از خط‌وخش‌ها عاری می‌کند) بسیار سریع‌تر عمل می‌کند و زمان ترمیم را از 3 دقیقه به 10 ثانیه کاهش می‌دهد.

طراحان ال‌جی آرایش دوربین را از نو کرده‌اند. این دوربین از فناوری فوکوس لیزری خودکار، که میراث ال‌جی G3 است، بهره‌ می‌برد. با این فناوری، تصاویر همیشه، حتی در نور کم، بسیار واضح هستند و وضوح 13.1 مگاپیکسل، فناوری تثبیت تصویر +OIS ، فلاش LED دوتایی، دوربین 2.1 مگاپیکسل در جلو از ال‌جی G Flex 2 دوربینی می‌سازد که سرتر از دوربین‌های عکاسی سنگین و حجیم است.

۱ نظر

ali ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

سلام خسته نباشید
ایا این درسته که گوشی جی فلکس ۲
گارانتی ندارد یعنی این که ال جی پشتیبانی نمیکنه از این گوشی

نظر دهید