۲۸ اسفند ۱۳۹۳

چشم ال‌جی به بازار سیستم تهویه مطبوع B2B

هفته گذشته، ال‌جی الکترونیکس از جدیدترین سیستم‌های تهویه مطبوع خود در نمایشگاه لوازم خانگی پرده‌برداری کرد تا فرصت‌های تجاری جدید در بخش B2B را بجوید.

این سازنده بزرگ لوازم خانگی محصولات متنوعی شامل سیستم‌های تهویه مطبوع هوا با بیشترین ظرفیت و نیز مدل‌هایی با فناوری‌های کنترل بازده مانند اینترنت اشیا و کنترل خودکار نیرو را در سیزدهمین نمایشگاه گرمایش، تهویه مطبوع و سرمایش کره (HARFKO) در مرکز نمایش KINTEX در گویانگ، استان گایونگی، به نمایش گذاشت.

در نمایشگاه HARFKO 2015، ال‌جی محصولات مختلفی در زمینه گرمایش و سیستم‌های تهویه مطبوع هوا را در معرض عموم گذاشت. این محصولات از جدیدترین فناوری‌های ساخت این شرکت برخوردار بودند.

لی جای-سونگ، معاون بخش سیستم‌های تهویه مطبوع هوا در ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما تنها تأمین‌کننده بومی سیستم‌های تهویه مطبوع یکپارچه هستیم که از فناوری‌های ساخت خودمان استفاده می‌کنیم. ما محصولاتی تولید خواهیم کرد که بازده بیشتری داشته باشند و دوستدار محیط زیست باشند تا در نهایت حضور خود را در بازارهای جهانی گسترش دهیم.»

ال‌جی اولین سیستم تهویه مطبوع هوا با قابلیت اینترنت اشیا یا IoT با نام مولتی وی سوپر 4 یا Multi V Super 4 را به نمایش گذاشت. به گفته ال‌جی، کاربران می‌توانند دستگاه خود را از راه دور و با استفاده از گوشی هوشمندشان کنترل کنند و میزان مصرف انرژی آن را بررسی کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید