۱۰ اسفند ۱۳۹۳

از ال‌جی G Flex 2 راحت استفاده کنید

هر چقدر هم که گوشی قدرتمند و پرسرعت باشد اگر استفاده از آن سخت باشد هیچ فایده‌ای ندارد. به همین دلیل است که G Flex 2 با چندین قابلیت منحصربه‌فرد در رابط کاربری ارائه شده است.

قابلیت Gesture Shot به شما کمک می‌کند تا به راحتی سلفی‌های عالی بگیرید؛ فقط کافیست دست خود را به آسانی حرکت دهید. این قابلیت تا یک و نیم متری هم کار می‌کند. بنابراین، اگر از آنهایی هستید که مدام عکس سلفی می‌گیرید این گوشی هوشمند منحنی برای شما بهترین انتخاب است.

قابلیت Gesture View به شما امکان بررسی آخرین نما را فوراً، بعد از ثبت تصویر، می‌دهد.

 قابلیت Glance View نیز اطلاعات مهمی نظیر تماس‌های از دست رفته، پیام‌های جدید و زمان را تنها با یک پیمایش به سمت پایین صفحه، حتی در صورت خاموش بودن نمایشگر می‌دهد.

عمر باتری در گوشی‌های هوشمند بیشتر است و G Flex 2 باید با وجود باتری 3 هزار میلی‌آمپر خود بیشتر از کافی باشد. این گوشی هوشمند تنها موبایل در دنیا است که باتری منحنی دارد و می‌تواند در مدت کمتر از 40 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود.

امیدواریم این گوشی به زودی وارد بازار شود و بتوانیم صفحه‌نمایش، قاب خودترمیم و دیگر قطعات آن را نیز آزمایش کنیم.

۱ نظر

علی پاکزاد ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

قاب خود ترمیم؟ یکی از جذابیت های این گوشی تو ورژن اولش بود که منو مجبور کرد بخرمش،اما بعد از خرید متوجه شدم که این فقط یه تبلیغ ساده بود چون حتی کوچکترین خط هم نه نتها ترمیم نمیشه!!بلکه حتی محو هم نمیشه!!!

نظر دهید