۰۵ اسفند ۱۳۹۳

ال‌جی؛ پیشگام در بازار تلویزیون با راهبرد DUAL PREMIUM

این راهبرد بر محصولات جدید تلویزیون با کیفیت تصویر خارق‌العاده تمرکز دارد

سئول، 24 فوریه 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از مجموعه جهانی تلویزیون‌های خود در سال 2015 در سئول پرده‌برداری کرد و همزمان راهبرد DUAL PREMIUM را برای تمرکز بر بازار تلویزیون پیشرفته با مجموعه تلویزیون‌های جدید خود معرفی نمود. با راهبرد DUAL PREMIUM، ال‌جی اطمینان دارد که می‌تواند موقعیت پیشگام خود را در بازار جهانی تلویزیون‌های پیشرفته با تلویزیون‌های OLED ایمن کند و به طور همزمان نیز ظرفیت بخش تلویزیون‌های پیشرفته را گسترش دهد تا فرصت‌های بیشتری برای تلویزیون‌های جدید PRIME UHD خود خلق کند.

نمایشگری کاملاً جدید با سیاهی کامل و رنگ‌های کامل

ال‌جی از مجموعه جدید تلویزیون‌های OLED خود که شامل مدل‌های 55، 65 و 77 اینچ است با صفحه‌نمایش‌های مسطح و منحنی پرده‌‍‌برداری کرد. این شرکت مفهوم ABCD را برای در هم گنجاندن مزایای اصلی فناوری‌های پیشرفته نمایشگر OLED ال‌جی معرفی کرد:

  • یا Angle به معنای زاویه دید: تلویزیون‌های OLED ال‌جی اطمینان می‌دهد که حتی بینندگانی که دورتر از مرکز صفحه‌نمایش نشسته‌اند بتوانند از کیفیت تصویر استثنایی لذت ببرند.
  • B  یا Black به معنای سیاه و C یا Color به معنای رنگ: این مجموعه OLED از چندین قابلیت پیشرفته در نمایشگر برخوردار است که شامل فناوری اختصاصی WRGB OLED ال‌جی است و تضمین می‌کند تصاویر با سیاهی کامل، رنگ‌های چشمگیر و نسبت کنتراست بی‌نهایت ترجمه شوند.
  • D  یا Design به معنای طراحی: فلسفه طراحی Art Slim بر ایجاد باریک‌ترین تلویزیون‌های ممکن و نیز ساده و خلوت نگه داشتن زیبایی کلی تمرکز دارد.

تلویزیون OLED ال‌جی با ترکیبی برنده از فناوری‌های برتر نمایشگر جایزه بهترین محصول CES را در رسته تلویزیون‌ها در ماه ژانویه از آن خود کرد. هر چه محتوای باکیفیت‌تر بیشتر و بیشتر در دسترس قرار گیرد، ال‌جی انتظار دارد فروش تلویزیون‌های شگفت‌انگیز OLED اش رشد بیشتری پیدا کند زیرا بینندگان فهمیده‌تری به دنبال محصولات باکیفیت‌تر برای تماشای محتوا هستند. با چنین هدفی، ال‌جی تصمیم دارد مجموعه تلویزیون‌های OLED خود را در کره جنوبی از 5 مدل به 10 مدل گسترش دهد تا انتخاب بیشتری برای محصولات پیشرفته تلویزیون در اختیار مشتریان قرار دهد.

تلویزیون PRIME UHD که در آن رنگ‌ها جان می‌گیرند

تلویزیون PRIME UHD ال‌جی، که سروگردنی از تلویزیون‌های ULTRA HD این شرکت بالاتر هستند، امکاناتی نظیر فناوری ColorPrime، ULTRA Luminance، پنل 4K IPS و موتور Prime Mastering Engine دارند تا تجربه‌ای واقعاً ناب و سینمامانند ایجاد کنند. فناوری ColorPrime ال‌جی دامنه رنگ‌هایی که می‌تواند روی صفحه نمایش داده شود را با استفاده از رنگ‌های متفاوت فسفر LED وسعت می‌بخشد تا عمق و واقع‌گرایی بیشتری برای تصویر خلق کند. فناوری ULTRA Luminance به طور مستمر روشن‌ترین و تاریک‌ترین قسمت‌هایی که محتوا را نمایش می‌دهد تحلیل می‌کند تا روشنایی و وضوح را بهبود بخشد. این تلویزیون که به پنل 4K IPS مجهز است تصاویری با جزییات دقیق و زاویه دید وسیع ترجمه می‌کند. علاوه بر این، موتور Prime Mastering Engine تنظیمات تلویزیون را برای بهبود کیفیت تصویر تا سطحی عالی بهینه می‌کند.

همچنین، تلویزیون PRIME UHD ال‌جی (مدل 55UF9500) با نمایشگری ارائه می‌شود که باریکی خیره‌کننده 8.5 میلی‌متر را با طراحی فوق باریک UltraSlim به نمایش می‌گذارد؛ آن هم در صنعتی که نمایشگرهایی با عمق بین 40 و 50 میلی‌متر با هم در رقابت‌اند. پایه همگام شنودگاه یا Auditorium با پرداخت متالیک روی لبه‌های اطراف نمایشگر همخوانی دارد. این پایه با عمل کردن به عنوان بازتابنده صدا مکملی برای سیستم صدای مرکزی هارمان/ کاردون به حساب می‌آید.

تجربه کاربری خیره‌کننده با webOS 2.0

پلت‌فرم جدید webOS 2.0 برای تلویزیون هوشمند نسخه به‌روزشده رابط کاربری پیشین و بسیار موفق webOS این شرکت است. webOS در اصل تحت مفهوم “تلویزیون بار دیگر ساده می‌شود” طراحی شده و در تلاش است تا با خستگی روبه‌فزونی کاربران ناشی از کار با سیستم‌های منوی تلویزیون بیش از حد پیچیده مقابله کند. پیش‌بینی می‌شود تلویزیون‌های هوشمندی که مجهز به webOS هستند در نیمه اول 2015 فروشی بیش از یک میلیون دستگاه داشته باشند.

برایان کاون، رئیس و مدیرعامل شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما از معرفی مجموعه جامع محصولات ممتاز تلویزیون خود بسیار هیجان‌زده هستیم زیرا اینها محصولاتی هستند که کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهند و پیام ما از چیزی که premium یا بسیار مرغوب و پیشرفته می‌نامیم انتقال می‌دهند. تلویزیون‌های OLED و PRIME UHD ال‌جی برند ال‌جی را با کیفیت تصویر یکسان تقویت می‌کند. با این راهکارهای بی‌بدیل سرگرمی خانگی، ال‌جی خود را در موقعیت بسیار مطلوبی به عنوان پیشگام در بازار تلویزیون می‌یابد.»

ال‌جی تلویزیون‌های پیشرفته و مرغوب خود را از اواخر ماه مارس به بازارهای برون‌مرزی صادر می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید