۰۷ اسفند ۱۳۹۳

ال‌جی G Pad 8.0 با پشتیبانی از سیم‌کارت 3G وارد بازار می‌شود

شرکت داده‌پرداز رایانه متین، توزیع‌کننده جدید تبلت‌های ال‌جی، تبلت ال‌جی G Pad 8.0 را با پشتیبانی از سیم‌کارت 3G وارد بازار می‌کند.

تهران، 7 اسفند 1393- شرکت ال‌جی، امروز، طی مراسمی نماینده جدید خود را جهت عرضه و نوزیع تبلت‌های ال‌جی در ایران معرفی کرد. این شرکت که “داده‌پرداز رایانه متین” نام دارد به زودی تبلت G Pad 8.0 ال‌جی را با پشتیبانی از سیم‌کارت 3G جهت استفاده از شبکه دیتا وارد بازار خواهد کرد.

در این کنفرانس خبری که با حضور جمعی از مدیران شرکت ال‌جی (آقای پیمان وشکینی، مدیر فروش موبایل، آقای ام کی، مدیر بخش موبایل،  آقای هونجو جان، قائم مقام مدیر عامل)، شرکت داده‌پرداز متین (آقای بهزاد یگانه، مدیرعامل داده‌پرداز رایانه متین و آقای علی توشه، رئیس هیئت‌مدیره داده‌پرداز رایانه متین) و گروهی از اصحاب رسانه برگزار شد، شرکت داده‌پرداز رایانه متین به عنوان توزیع‌کننده رسمی تبلت‌های ال‌جی در ایران معرفی و از تبلت ال‌جی G Pad 8.0 در ایران پرده‌برداری شد.

یکی از مقامات رسانه‌ای شرکت ال‌جی گفت: «کاربران از ما طیف گسترده‌ای از ابزارها را می‌خواهند که صفحه بزرگ داشته باشد اما در عین حال قابلیت حمل خود را از دست ندهد. برخلاف تلفن‌های هوشمند، یک تبلت با اندازه‌ای مشخص نمی‌تواند برای همه مناسب باشد. بنابراین سری G Pad را برای گروه‌های متفاوتی از کاربران طراحی کرده‌ایم که از میانشان عده‌ای قابل حمل بودن را در اولویت قرار می‌دهند در حالی که عده دیگر خواهان داشتن بهترین تجربه چند رسانه‌ای ممکن هستند. سری تبلت‌های ال‌جی G pad همه این انتظارات را برآورده می‌کند.»

مشتریان وفادار ال‌جی می‌توانند در هفته‌های آتی این تبلت را با قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت 3G در رنگ‌های سفید و مشکی خریداری کنند و در جشنواره هدیه‌باران موبایل ال‌جی نیز شرکت کنند.

از امکانات ویژه این تبلت، علاوه بر پشتیبانی از شبکه 3G برای انتقال اطلاعات، می‌توان به وای-فای، دوربین پشت 5 مگاپیکسل و دوربین 1.3 مگاپیکسل جلو برای ثبت سلفی، باتری پرقدرت 4200 میلی‌آمپر و وزن کم 342 گرم اشاره کرد.

مروری بر مشخصات اصلی ال‌جی G Pad 8.0:

 اتصال یکپارچه با Q Pair 2.0

هرگز لحظه را از دست ندهید! ال‌جی G Pad 8.0 با گوشی‌های هوشمند اندروید جفت می‌شود و شما می‌توانید تماس‌ها و پیام‌های مهم را در تبلت دریافت کنید و مستقیماً از طریق G pad به آنها پاسخ دهید.

دسترسی ایمن و سریع با Knock Code

قابلیت Knock Code دسترسی ایمن و تک‌مرحله‌ای به صفحه اصلی خانگی را با ۸۶ هزار ترکیب ممکن میسر می‌کند.

چندوظیفگی کارامد با Dual Window

صفحه‌نمایش را تقسیم کنید تا انجام چند وظیفه با هم برای شما مقدور شود. دو برنامه کاربردی متفاوت را در تبلت بزرگ باز کنید و محتوا را از پنجره‌ای به پنجره دیگر بکشید و بیاندازید.

ثبت نما با حالت با استفاده از قابلیت Gesture Shot

شمارش معکوس دوربین به شما زمان می‌دهد تا برای عکستان ژست بگیرید.

قابلیت Touch & Shoot

لحظات را تنها با یک لمس، هر جایی روی صفحه، برای فعال کردن شاتر ثبت کنید

صفحه‌کلید هوشمند با کاربری ساده و ملموس

برای ایجاد یک تجربه ساده و یکپارچه در نوشتار، صفحه‌کلید هوشمند امکاناتی با کاربری آسان ارائه می‌دهد و خود را با سبک خاص نوشتار شما سازگار می‌کند. علاوه بر این، با قابلیت Typewriter خطاها به صورت خودکار برطرف و اصلاحات انجام می‌شود.

نمایشگر بزرگ ۸ اینچ IPS

نهایت جزییات پیچیده و رنگ‌های زنده را با رنگ‌های واقعی‌تر و طبیعی‌تر تجربه کنید.

پردازنده پرسرعت چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتز

با عملکرد پردازنده چهارهسته‌ای کوالکوم Snapdragon سریع وارد عمل شوید و بدون هیچ کندی و تأخیری کارهایتان را با سرعت انجام دهید.

۱ نظر

peyman ۷ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
می خوام بدونم چرا ال جی مانیتور های ۴k تولید نمی کند. البته یکی تولید کرده ولی ابعادش به دل نمی نشیند و خیلی دراز است. از ال جی تضاضا دارم که مانیتور ۴k (غیر منحنی)با ویژگی ها((مثل حالت متن خوانی بدون نور آبی و anti glare ))و ابعاد ۲۳MP65HQ تولید کند. البته به نظر من به جای edge led بهتره از full led استفاده شود و روشنایی صفحه به ۳۵۰ برسد. همچنین امیدوارم قیمت ها هم با توجه به سطح درآمد در ایران معقول و منصفانه باشد.
با سپاس

نظر دهید