۱۶ اسفند ۱۳۹۳

ال‌جی Watch Urbane LTE از نمایی نزدیک

نگاهی اجمالی به ساعت هوشمند ال‌جی Watch Urbane LTE به نقل از وب‌سایت fonearena.com

ماه گذشته، ال‌جی ساعت هوشمند ال‌جی Watch Urbane LTE را با قابلیت تماس صوتی از طریق LTE یا VoLTE و پرداخت NFC معرفی کرد. وب‌سایت fonearena.com این فرصت را داشت تا در کنگره جهانی موبایل 2015 نگاهی نزدیک به ویژگی‌های سخت‌افزاری و امکانات این ساعت هوشمند یا گوشی هوشمندی که روی مچ دست بسته می‌شود داشته باشد.

ال‌جی Watch Urbane LTE نمایشگر 1.3 اینچ OLED پلاستیکی با وضوح 320×320 پیکسل دارد که دور آن را یک قاب فلزی پوشانده است. این محصول پوشیدنی جدید پلت‌فرم پوشیدنی و تجربه کاربری جدیدی نیز دارد و Android Wear نیست. ال‌جی Watch Urbane LTE از تماس صوتی از طریق LTE پشتیبانی می‌کند زیرا میکروفون و بلندگو دارد و برای پرداخت آسان به NFC مجهز است.

سه کلید در سمت راست ساعت دیده می‌شود که برای پیمایش و تنظیمات سریع است. این ساعت هوشمند پردازنده 1.2 گیگاهرتز Snapdragon 400، یک گیگابایت RAM و 4 گیگابایت حافظه داخلی دارد. رتبه IP67 نشان می‌دهد که این ساعت در برابر آب و گردوخاک مقاوم است.

در پشت شماره‌گیر حسگر ضربان قلب و پین برای شارژ کردن وجود دارد.

بند ال‌جی Watch Urbane LTE بسیار محکم است و ظاهر زیبایی دارد.

این ساعت هوشمند ال‌جی با قابلیت‌های ارتباطی از باتری قدرتمند 700 میلی‌آمپر برخوردار است و از وای-فای، بلوتوث 4 و NFC پشتیبانی می‌کند و به رنگ نقره‌ای عرضه می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید