۲۵ اسفند ۱۳۹۳

تقویت کسب‌و‌کار لوازم خانگی و صوتی و تصویری ال‌جی در بازار چین

ال‌جی الکترونیکس نمایش محصولات جدید خود را در بازار چین آغاز کرد تا پیشرفت پرسرعت خود را تضمین کند.

نمایشگاه اینوفست 2015 ال‌جی این هفته در شانگهای برگزار شد و بیش از 700 شریک تجاری برای اولین بار در چین در این نمایشگاه گرد هم آمدند.

طی این نمایشگاه اختصاصی ال‌جی در چین، ال‌جی تلویزیون‌های OLED خود را در ابعاد 77،65 و 55 اینچ به نمایش گذاشت. علاوه بر این، تلویزیون‌های UHD با ابعاد 40 تا 105 اینچ نیز به نمایش عموم گذاشته شدند.

مدل‌های سال 2015 تلویزیون‌های ال‌جی با سیستم‌عامل اختصاصی ال‌جی به نام webOS 2.0 اجرا می‌شوند. این شرکت می‌گوید: «پلت‌فرم جدید webOS 2.0 برای تلویزیون‌های هوشمند نسخه به‌روزشده از رابط کاربری webOS برای بهبود قابلیت استفاده است. مخصوصاً اینکه این پلت‌فرم بیش از 10 برنامه اختصاصی برای سبک زندگی کاربران چینی دارد؛ از رستوران‌ها گرفته تا آموزش کودکان.»

یخچال Double Magic Space ال‌جی و ماشین لباسشویی Tromm Plus با درب جلو نیز در این نمایشگاه به نمایش درآمدند.

ال‌جی در نمایشگاه ترویجی دیگری در شانگهای به نام نمایشگاه جهانی لوازم خانگی یا Appliance World Expo شرکت خواهد کرد و از محصول جدید خود، یعنی تلویزیون Guanyun TV III، پرده‌برداری خواهد کرد. این تلویزیون خاصِ مشتریان چین ساخته شده است. طراحی تلویزیون شبیه کشتی است که نمایانگر موفقیت و صلح در چین است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید