۲۴ اسفند ۱۳۹۳

جایگاه اول جهانی برای ال‌جی در زمینه تولید و فروش کولرهای گازی

از  جمله فعال‌ترین شاخه‌های گروه ال‌جی شرکت ال‌جی الکترونیکس است که در سال 1962 تأسیس شده و تولیدکننده همه محصولات لوازم خانگی از جمله کولرهای گازی است. با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و همچنین نوآوری‌های گسترده در تولیدات متنوع، ال‌جی یکی از برترین  شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی از جمله سیستم‌های تهویه مطبوع (کولرهای گازی) در دنیا به شمار می‌رود.

  کولرهای گازی ال‌جی

یکی از پرفروش‌ترین  و متنوع‌ترین محصولات ال‌جی سیستم‌های تهویه مطبوع است که با بیش از 12 میلیون دستگاه تولید سالانه و با در اختیار داشتن حدود 20 درصد از کل بازار برترین سازنده جهانی این محصول در دنیا محسوب  می‌شود.

 اصول راهبردی ال‌جی در زمینه تولید کولرهای گازی با تکیه بر عوامل تعیین‌کننده‌ای همچون فناوری برتر، کیفیت تضمین شده، بهینه‌سازی درجهت کاهش هزینه‌ها، جهانی بودن و بازاریابی مؤثر و فروش بیشتر است. هم اینک، ال‌جی ازجمله بزرگترین صادرکنندگان کولر گازی به تمام نقاط جهان است.

کارخانجات ساخت کولرهای گازی ال‌جی واقع در شهر چانگ وان کره جنوبی با داشتن خطوط تولید متعدد جهت تولید کولرهای گازی خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع تجاری از جمله پیشرفته‌ترین و مجهزترین کارخانه‌های فعال در این زمینه در جهان است.

نیروی انسانی ماهر، ابزار و تجهیزات پیشرفته و از همه مهمتر، داشتن روحیه همکاری و تعلق خاطر کارکنان از جمله زمینه‌های قوت و ویژگی‌های قابل ذکر ال‌جی است. باتوجه به فروش گسترده محصولات در اقصی نقاط دنیا، پیشرفته‌ترین خطوط تولید، مجهزترین آزمایشگاه‌ها و اتاق‌های تست لوازم در فرآیند تولید ال‌جی تعبیه گردیده تا مناسب‌ترین محصول جهت نیازهای مختلف مشتریان تهیه و ارائه گردد. در این زمینه بیشترین و با کیفیت‌ترین آزمایشگاه‌ها متعلق به شرکت ال‌جی است.

داشتن مراکز آموزش منطقه‌ای در نقاط مختلف دنیا، مطابقت محصولات با استانداردهای گوناگون و مورد نیاز در کشورهای مختلف، داشتن بهترین منابع تحقیق و توسعه، تخصص در کارهای عملیاتی، دارا بودن واحدهای تولید قطعات و مهمتر از همه برخورداری از طیف کامل و وسیع انواع محصولات، شرکت ال‌جی را نه تنها با دیگر سازندگان جهانی قابل رقابت نموده، بلکه طی چندین سال پیاپی در جایگاه اول جهانی در زمینه تولید و فروش کولرهای گازی قرار داده است.

پس، با خرید کولرهای گازی ال‌جی در جشنواره نوروز هم از تخفیف‌های خوب، تا 2 میلیون تومان، بهره‌مند شوید و هم از فناوری‌های پیشرفته این دستگاه‌ها در تابستان و زمستان لذت ببرید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید