۲۸ اسفند ۱۳۹۳

عرضه تلویزیون 105 اینچ 5K ال‌جی با نمایشگر IPS در نمایشگاه فناوری ال‌جی در هند

ال‌جی، علاوه بر معرفی و عرضه گوشی هوشمند ال‌جی G Flex 2، از تلویزیون 105 اینچ خود با وضوح 5K Ultra HD در هند پرده‌برداری کرد.

این تلویزیون 105 اینچ 5K با رابط کاربری webOS اجرا می‌شود. از امکانات دیگر این تلویزیون پشتیبانی از وای-فای همراه با Miracast، نمایشگر بی‌سیم، Wi-Fi Direct، DLNA، HDMI و اتصال یواس‌بی را می‌توان نام برد. وب‌کم 8 مگاپیکسل نیز در این تلویزیون گنجانده شده است تا تماس ویدئویی را امکان‌پذیر کند. ال‌جی 105UC9T که یک تلویزیون 5K است از موتور پیشرفته True 4K Engine Pro برای ارتقای وضوح پیکسل‌ها برخوردار است و از فناوری نوردهی پشت Direct LED پشتیبانی می‌کند.

از دیگر محصولات بارز ال‌جی در نمایشگاه فناوری ال‌جی در دهلی نو می‌توان به تلویزیون 77 اینچ 4K OLED و تلویزیون 98 اینچ 4K Ultra HD و همین طور بلندگوهای Music Flow اشاره کرد.

آقای سون کان، مدیر کل ال‌جی الکترونیکس در هند، گفت: «نمایشگاه فناوری ال‌جی نمایانگر ارتقای تعهدات ما به سوی خوب و آسان کردن زندگی برای مشتریان ماست. با شعار نوآوری برای زندگی بهتر، در سومین دوره از نمایشگاه فناوری ال‌جی محصولاتی پیشرفته ارائه شده است که از مفهوم اینترنت اشیا نشأت گرفته‌اند. از ال‌جی G Flex 2 گرفته تا شاهکار تلویزیون 105 اینچ 5K و یخچال Smart Inverter 2.0، این محصولات یقیناً پیشگامی ما در فناوری و طراحی را تثبیت می‌کنند و عملکرد و شکوهمندی را برای زندگی روزمره مشتریان به ارمغان می‌آورند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید