۲۰ اسفند ۱۳۹۳

نشان زرین برند برتر برای محصولات خانگی ال‌جی-گلدیران

انتخاب ماشین‌لباسشویی و مایکروویو ال‌جی در جشنواره برند برتر محبوب مصرف کنندگان

 

در پی برگزاری جشنواره برندهای برتر محبوب مصرف‌کنندگان، ماشین‌لباسشویی و مایکروویو شرکت ال‌جی به عنوان برند محبوب از سوی مشتریان انتخاب شدند.

پس از چند ماه رقابت میان برندهای حاضر در جشنواره، طی مراسمی باشکوه، برندهای محبوب مبتنی بر نظرسنجی مردمی در سال 93 معرفی شدند و از مدیران برندهای محبوب و جمعی از هوادان مردمی آنها تقدیر به عمل آمد. مراسم معرفی برندهای محبوب از نگاه مردم با حضور مقامات کشوری، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران برندهای محبوب برگزار گردید. در این مراسم که 10 اسفند 93 در مرکز ‌همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، ماشین لباسشویی و مایکروویو ال‌جی به عنوان محصولات برند برتر محبوب مصرف‌کنندگان انتخاب شدند.

در دومین دوره این جشنواره که با حضور حدود 800 برند در 76 گروه کالا/خدمات برگزار شد، شرکت گلدیران در حالی موفق به اخذ این تندیس از جشنواره برندهای محبوب شد که با به کارگیری نیروی متخصص و آموزش‌دیده سیاست بلند مدتی را در جهت رعایت حقوق مصرف‌کننده و رضایت‌مندی مشتریان به کار بسته است.

ماشین لباسشویی‌های ال‌جی دارای امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. موتور اینورتر خطی با حذف تسمه اتصال مستقیم موتور، عمر بسیار طولانی دستگاه را تضمین می‌کند. سیستم شست‌وشو با بخار لباس‌ها را کاملاً پاکیزه و عاری از هر گونه میکروب و عوامل حساسیت‌زا می‌کند. ویژگی منحصر به فرد 6Motion نیز حرکات دست را در فرآیند شست‌وشو تقلید کرده و ضمن افزایش قدرت پاک‌کنندگی از آسیب بافت البسه جلوگیری می‌کند. همچنین صفحه کنترل لمسی این دستگاه با زاویه 15 درجه‌ای که با سطح بدنه دارد استفاده آسان و سریع را برای کاربران فراهم آورده است. تشخیص 85 مورد از مشکلات دستگاه با سیستم عیب‌یاب هوشمند از دیگر امتیازات ماشین‌های لباسشویی ال‌جی است. افزون بر این، 10 سال ضمانت موتور بدون تسمه از مزایای خرید ماشین لباسشویی‌های ال‌جی است. جدیدترین مدل ماشین لباسشویی ال‌جی که تایتان نام دارد 23 دی‌ماه 93 در ایران رونمایی شد.

مایکروویوهای ال‌جی نیز فناوری نوآورانه، طراحی زیبا و قابلیت‌های متنوعی دارند. سیستم گرمایشی نوری ذغالی خلاقانه باعث می‌شود تا دما سریع‌تر جذب غذاها شود و به آنها نفوذ کند. مایکروویوهای ال‌جی به لطف قابلیت “No Preheating” تا ۳۰ درصد در زمان و ۲۰ درصد در انرژی صرفه‌جویی می‌کنند. سولاردام ال‌جی، محصول برتر مایکروویوهای ال‌جی، با قابلیت گریل تحتانی کیفیت اجاقی واقعی را ارائه می‌کند. بر خلاف سایر محصولات پخت و پز رایج، گرما در این مایکروویوها از پشت منتقل نمی‌شود بلکه از زیر انتقال می‌یابد و باعث می‌شود غذاها مزه پخت با اجاق‌های سنتی را داشته باشند.

یک مقام شرکت گلدیران در این باره گفت: «ماشین‌لباسشویی‌ها و مایکروویوهای ال‌جی از بهترین محصولات لوازم خانگی هستند که تا کنون به بازار عرضه شده است. خلاقیت و نوآوری مهمترین مشخصه این محصولات هستند. فناوری حذف تسمه برای اولین بار در ماشین‌لباسشویی‌های ال‌جی به کار گرفته شده است. علاوه بر این، فناوری سیستم گرمایشی نوری برای اولین بار در مایکروویوهای ال‌جی استفاده شده است. از اینکه مشتریان این محصولات فناورانه را به عنوان برند برتر انتخاب کرده‌اند بسیار خوشحالیم. ما دریافتیم خلاقیت، نوآوری و سایر نکات برجسته این محصولات از چشم مصرف‌کنندگان پنهان نمانده است.»

۱ نظر

حسین ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام : برخلاف بسیاری از برندها که با تبلیغات گسترده مردم را تشویق به رای دادن به برند خود می کردند ال جی در این درگاه ارتباطی نیز که امکان اطلاع رسانی به طرفداران خود را نیز نیز داشت چنین کاری نکرد قطعا اطلاع رسانی بموقع در چنین مواردی تاثیر گذار است .
البته ال جی علاوه بر ماکرو فر و لباسشوئی بعنوان برند برتذ در بخش کولر کازی نیز شناخته شد
موفق باشید .

نظر دهید