۲۱ اسفند ۱۳۹۳

پلت‌فرم webOS ال‌جی الکترونیکس برای علائم تجاری و تبلیغاتی

نسخه تجاری و تبلیغاتی پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS در نمایشگرهای تجاری و تبلیغاتی بیشتری در سال 2015 به کار می‌رود تا گزینه‌ای جدید و راحت برای تأمین‌کنندگان محتوا و صاحبان مشاغل با استفاده از Smart Platform Signage ال‌جی یا پلت‌فرم هوشمند ال‌جی برای علائم تبلیغاتی باشد.

پلت‌فرم webOS for Signage برای مصارف تبلیغاتی بهینه شده و یک پلت‌فرم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری چندمنظوره است. عرضه webOS for Signage بر پایه موفقیت پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS برای تلویزیون‌های مصرفی ایجاد شده است. رویکرد بَرنده webOS ملموس و ساده‌ترین پلت‌فرم تلویزیون هوشمند در بازار به شمار می‌رود.

کلارک براون، معاون ال‌جی الکترونیکس ایالات متحده، گفت: «پلت‌فرم webOS for Signage ال‌جی فراتر از ارائه راهکارهای کاربردی و سفارشی برای صاحبان مشاغل و سیستم‌های یکپارچه است. این پلت‌فرم برنامه‌های کاربردی متنوعی بر پایه وب را در سطح چندین پلت‌فرم، نظیر لینوکس، اندروید، ویندوز و iOS امکان‌پذیر می‌کند و امکان نوشتن برنامه کاربردی با استفاده از HTML 5 را میسر می‌نماید.»

برای سال 2015، پلت‌فرم هوشمند علائم تبلیغاتی ال‌جی با webOS به سیستم‌های یکپارچه‌سازی امکان دانلود محتوای مفید و ایجاد کاربردهای سفارشی را می‌دهد که دقیقاً مطابق با نیاز آنها باشد. با webOS، این پلت‌فرم می‌تواند از طریق گوشی هوشمند یا تبلت فوراً به‌روز شود. اتصال وای-فای نیاز به اتصال سیم یا زیرساخت گران‌قیمت شبکه را برطرف می‌کند.

ال‌جی مشغول مشارکت‌های نرم‌افزاری جدید و ارزشمندی است که بتواند با کمک آنها این توانایی‌ها را بیشتر گسترش دهد و علائم تبلیغاتی بر پایه کلاود را به نمایشگرهای دیجیتال ال‌جی با پلت‌فرم webOS هدیه دهد. نمونه‌هایی از این مشارکت‌ها با چنین شرکت‌های پیشگامی شامل Signagelive و Ping HD می‌شود که مصارف سفارشی گوناگون دارند.

در مطالب بعد به کاربرد این نرم‌افزارها خواهیم پرداخت.

۱ نظر

محمود جعفرزاده ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلام من به دنبال ال ای دی هستم که بامشخصات زیر باشه ۴K _تصویر در تصویر _ WI FI _ WEBOS

نظر دهید