۲۱ اسفند ۱۳۹۳

گوشی‌های تلفن همراه ال‌جی را از دفاتر پست‌بانک شهری و روستایی بخرید

در طرح جدید مدیاپردازش و پست‌بانک، تهیه گوشی‌های تلفن‌همراه ال‌جی راحت‌تر می‌شود

شرکت مدیاپردازش و پست‌بانک در راستای راحت‌تر کردن خرید و در دسترس قرار دادن گوشی‌های تلفن همراه ال‌جی برای مصرف‌کنندگان و علاقه‌مندان این برند طرح جدیدی را اجرا می‌کنند. شرکت مدیاپردازش به عنوان تنها توزیع‌کننده گوشی تلفن همراه ال‌جی در ایران در همکاری مشترک با پست‌بانک زیرساخت فروش گوشی‌های تلفن همراه هوشمند ال‌جی را در دفاتر پست بانک روستایی و شهری ایجاد کرده است.

زیرساخت فروش گوشی تلفن همراه هوشمند ال‌جی در 14 هزار دفتر پست بانک شهری و روستایی قابل اجرا است. اکنون، در فاز اول این طرح در 10 هزار دفتر پست‌بانک روستایی فروش گوشی‌های تلفن همراه هوشمند ال‌جی عملیاتی شده و به زودی در فاز دوم این امر در تمامی دفاتر میّسر خواهد شد.

یکی از مسئولان رسانه‌ای مدیاپردازش می‌گوید: «این همکاری میان مدیاپردازش و پست‌بانک برای ما بسیار مهم است. با گسترش اینترنت و سایر زیرساخت‌های ارتباطی در همه روستاها و شهرها نیاز برای وسایل فناورانه نظیر تلفن همراه هوشمند بیش از پیش احساس می‌شود. روستاها شریان‌های حیاتی اقتصاد کشور هستند. بنابراین، ما تسهیل تهیه گوشی‌های تلفن همراه هوشمند ال‌جی را وظیفه خود می‌دانیم. این زیرساخت اکنون در 10 هزار دفتر پست‌بانک روستایی فراهم شده است. امیدواریم هر چه زودتر فاز دوم این طرح اجرا شود و ما شاهد فروش گوشی‌های تلفن همراه ال‌جی در کلیه دفاتر باشیم.»

۱ نظر

لیلی ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

قیمت گوشی

نظر دهید