۰۸ فروردین ۱۳۹۴

افتتاح کارخانه جدید تولید محصولات ال‌جی در ویتنام

این کارخانه یک‌ونیم میلیارد دلاری در راهبرد جهانی تولیدات ال‌جی نقش مهمی دارد.

سئول، 27 مارس 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) افتتاح جدیدترین کارخانه تولید را در ویتنام همراه با تکمیل ساختمان اصلی مجتمع هایفونگ رسماً  اعلام کرد. این ساختمان با مساحت 800 هزار متر مربع در مجتمع هایفونگ ال‌جی خط تولید ساخت تلویزیون، تلفن همراه، ماشین لباسشویی، دستگاه‌های تهویه مطبوع و سیستم‌های سرگرمی و اطلاع‌رسانی خودرو برای بازارهای خانگی و برون‌مرزی را در دل خود گنجانده است.

در جشن افتتاحیه بیش از 400 میهمان شامل مقامات دولتی و کارکنان ال‌جی شرکت داشتند. رئیس جمهور ویتنام، ترانگ تیان سانگ، همراه با دای-جو جان، سفیر کره جنوبی در ویتنام، نیز در این مراسم حضور داشتند رئیس بخش Corp ال‌جی، بون-مو کو و رئیس و مدیرعامل ال‌جی، بون-جون کو، نیز به دلیل اهمیت بالای این رخداد در این مراسم شرکت کردند.

مجتمع هایفونگ مرکز اصلی بسیاری از کارخانه‌های زیرمجموعه دیگری خواهد بود که به عنوان بخشی از سرمایه‌گذاری یک‌ونیم میلیارد دلاری ال‌جی و تأمین‌کنندگان دیگر طی 15 سال آتی احداث خواهند شد. در حال حاضر، دو کارخانه در ویتنام در حال کار است و ال‌جی تولید در مجتمع هایفونگ را در هم ادغام خواهد کرد تا بر گسترش فعالیت خود در دهه آینده ادامه دهد. ال‌جی ویتنام را به دلیل موقعیت بندری بودن آن در ویتنام شمالی به عنوان مرکز اصلی برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرد تا نقل و انتقال به بازارهای دیگر سریع‌تر و با راندمان بالاتری انجام گیرد. علاوه بر این، ویتنام نیروی کار تحصیل‌کرده و باکیفیت و نیز دولتی مشارکتی دارد که مشتاق کار با ال‌جی است.

مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس، بون-جون کو، گفت: «تقارن این رخداد با بیستمین سالگرد ورود ما به ویتنام بسیار خوش‌یمن است. ما تمام تلاش‌های خود را خواهیم کرد تا این سرمایه‌گذاری تعاونی را به یک موفقیت بدل کنیم تا در نهایت مجتمع هایفونگ جدید ما نقش مهمی در راهبرد جهانی تولید محصولات ال‌جی بازی خواهد کرد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید