۲۹ فروردین ۱۳۹۴

پرچمدار هوشمند ال‌جی در راه است

جانو چو، رییس بخش موبایل ال‌جی، در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا اسپانیا اعلام کرد که این شرکت به جز رونمایی از تلفن همراه هوشمند G4 و تلفن‌های میان‌رده‌اش، عرضه تلفن رده بالایی را برای نیمه دوم امسال در برنامه کار خود دارد.

او گفت: «ما قبلا با عرضه سری G با په دنیای تلفن‌های همراه هوشمند رده بالا گذاشته‌ایم اما محصول جدید، حتی گامی فراتر از این مجموعه خواهد نهاد و ما جزییات را در زمان مناسب اعلام می‌کنیم. در مورد گوشی‌ خمیده جدید ال‌جی G Flex 2، به نظرم مشتریان یا عاشق آن می‌شوند یا اصلا آن را دوست نخواهند داشت؛ ما در طراحی این گوشی تجربیات جدیدی را به کار بسته‌ایم که در نظر خیلی‌ها ممکن است چندان جذاب نباشد.»

چو می‌گوید: «این شرکت همچنان به تولید صفحه‌های نمایشگر و دوربین‌های با کیفیت برای تلفن‌های همراه هوشمندش ادامه خواهد داد. با این که شرکت ال‌جی دیرتر از شرکت‌های دیگر به تولید تلفن‌های همراه هوشمند پرداخته است، اما در مدتی کم، با عرضه محصولات با کیفیت پا به پای دیگر رقبای قدرتمندش چون سامسونگ و اپل پیش می‌رود.»

چو در مورد این که این شرکت چه زمانی به استفاده از فلز در تولید محصولاتش روی می‎آورد، اشاره کرد که استفاده از فلز عمومی شده است و دیگر عامل متفاوتی در تولید محصولات حساب نمی‎شود؛ بلکه این موضوع که فلز چگونه در وسیله استفاده می‌شود مهم است.

ال‌جی همواره برای کیفیت فوق العاده سخت افزاری خود تحسین شده‌اند، با این حال، بخش نرم افزار تجربه کاربری چالشی بزرگ تبدیل شده است. چو می‌گوید: «از سه ماه پیش که ریاست این بخش را بر عهده گرفته، با متخصصان بخش موبایل در مورد پدید آوردن تجربه کاربری بهتر صحبت کرده است. ما نمی‌خواهیم که مشتریان تنها فناوری سخت‌افزاری جدید و به‌روز را تجربه کنند، بلکه می‌خواهیم نرم‌افزاری جدید را هم عرضه کنیم که زندگی آن‌ها را هم تغییر دهد و LG UX 4.0 به زودی عرضه خواهد شد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید