۰۳ فروردین ۱۳۹۴

پیشگامی ال‌جی در پروژکتورهای LED با معرفی مدل‌های جدید پروژکتورهای همراه

پروژکتورهای ال‌جی Minibeam با قابلیت حمل بیشتر و لذت تماشا

سئول، 23 مارس 2015- ال‌جی به جای اینکه آسوده‌خیال از موقعیت خود به عنوان سازنده برتر پروژکتور LED در صنعت لذت ببرد، این ماه دو پروژکتور همراه جدید را به عنوان بخشی از مجموعه پرطرفدار Minibeam خود عرضه خواهد کرد.

پروژکتور ال‌جی Minibeam Pro (مدل PF1500) یک سینمای خانگی همراه عالی است و مدل کوچکتر Minibeam TV (مدل PW800) یک تلویزیون همراه محسوب می‌شود.

پروژکتورهای ال‌جی Minibeam سبک‌وزن هستند و نسبت به پروژکتورهای قبلی قابلیت حمل راحت‌تری دارند. هر دو پروژکتور به راحتی در کوله‌پشتی یا ساک دستی جا می‌شوند و نصب آنها فقط چند ثانیه طول می‌کشد. اتصال بی‌سیم این امکان را فراهم می‌کند تا محتوای یک گوشی هوشمند، تبلت یا لپ‌تاپ به راحتی منعکس شود. طول عمر سیستم نوردهی LED حدود 30 هزار ساعت برآورد می‌شود؛ به این معنی که بینندگان می‌توانند به مدت بیش از ده سال و هر روز 8 ساعت، بدون جایگزین کردن سه واحد نوردهی، از پروژکتورهای Minibeam لذت ببرند.

پروژکتور Minibeam Pro ال‌جی با وضوح Full HD، معادل 1080×1920 پیکسل، مدل برتر مجموعه پروژکتورهای همراه است. مدل PF1500 فقط یک‌ونیم کیلوگرم وزن دارد اما خروجی آن 1400 آنسی لومن است و تصویری در ابعاد 120 اینچ نمایش می‌دهد. مدل Minibeam Pro می‌تواند تجربه‌ای شبیه سینما را ایجاد کند. کاربران با کلیدهای چهارگوش می‌توانند در زمانی که پروژکتور هنوز خوب با صفحه منطبق نشده است به راحتی اعوجاج تصویر را برطرف کنند. مدل PF1500 زوم اپتیکال دارد تا بتواند اندازه تصویر را بدون لطمه وارد کردن بر وضوح تنظیم کند. ال‌جی Minibeam Pro می‌تواند از طریق بلوتوث به ساندبار، بلندگوهای همراه و هدفون‌های بی‌سیم متصل شود و صرف نظر از جایی که هستید صدایی عالی ایجاد کند.

ال‌جی Minibeam TV از تمام چیزهایی که یک مشتری در سیستم پروژکشن تلویزیون نیاز دارد برخوردار بوده اما کوچکتر است. مدل PA75K، که در سال 2013 معرفی شد، در میان مشتریانی که تجربه صفحه بزرگ را می‌خواستند اما فضای محدودی داشتند یا نمی‌خواستند یک تلویزیون صفحه تخت کل دیوار را بپوشاند پرفروش‌ترین بود. مدل PW800 با تصویر روشن‌تر، ابعاد کوچکتر و استفاده از انرژی کمتر نسبت به PA75K بهتر است. این مدل اولین پروژکتور همراه مجهز به تیونر تلویزیون است که مطابق با نیاز مشتریان تمامی قاره‌هاست. بینندگان می‌توانند همه برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود را هر جا که هستند تماشا کنند؛ بدون اینکه یک تصویر 100 اینچ بزرگ راحتی آنها را از بین ببرد.

این-کیو لی، معاون ارشد و ریاست بخش تلویزیون و مانیتور در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: « ما به عنوان سازنده برتر جهان در پروژکتورهای LED، به ارائه ایده‌های مبتکرانه برای آنهایی که می‌خواهند از سرگرمی خانگی لذت ببرند اما نمی‌خواهند کل فضای اتاق نشیمن خود را به اتاق صفحه‌نمایش مبدل کنند ادامه خواهیم داد.»

هر دو مدل PF1500 و PW800 از اوایل همین ماه در ایالات متحده و کره جنوبی در دسترس خواهند بود و در هفته‌های آتی به بازارهای سراسر دنیا صادر خواهند شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید