۱۰ فروردین ۱۳۹۴

آغاز عرضه جهانی گوشی‌های جدید و رده متوسط ال‌جی

تلفن‌های همراه 3G و LTE بر طراحی شگفت‌انگیز، نمایشگر لمس درون‌سلولی پاسخگو و تجربه کاربری ال‌جی تأکید دارند.

سئول، 30 مارس 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) عرضه جهانی سری جدید از گوشی‌های هوشمندش در امریکای جنوبی را آغاز کرد و به دنبال آن در اروپا، آسیا، خاورمیانه و امریکای شمالی عرضه محصولات خود را ادامه خواهد داد. این سری پیشرفته که قیمت مناسبی هم دارند از Magna، Leon، Spirit و Joy تشکیل شده و در کنگره جهانی موبایل در اوایل مارس پرده‌برداری شد. در کنگره جهانی موبایل این سری از گوشی‌ها برای طراحی خیره‌کننده، عملکرد بهینه و تجربه کاربری ساده به مشتریانِ بیشتر مورد توجه قرار گرفتند.

ال‌جی با ترکیب کردن الزامی‌ترین سخت‌افزار با عناصر طراحی پیشرفته ال‌جی و تجربه کاربری توانسته است تعادلی بی‌عیب‌ونقص از سبک و بهره‌وری را ایجاد کند. گوشی‌های هوشمند ال‌جی Magna و Spirit برای راحت نشستن در کف دست کاربر با نمایشگری منحنی طراحی شده‌اند که شعاع 3000 میلی‌متر دارد. نمایشگر Magna، Spirit و Leon با فناوری لمس درون‌سلولی تصاویر روی صفحه را به انگشت شما نزدیک‌تر می‌کند تا حساسیت بهبود یابد و پاسخ‌های لمسی مستقیم‌تری دریافت شود. ال‌جی با این مجموعه جدید امکانات تجربه کاربری پرطرفدارش را که در اصل برای گوشی‌های هوشمند پیشرفته و پرچمدارش طراحی کرده بود را ارائه می‌دهد. مثلاً قابلیت Gesture Shot با یک اشاره دست شمارش معکوس 3 ثانیه‌ای را برای ثبت سلفی آغاز می‌کند. قابلیت Glance View نیز به کاربران امکان می‌دهد تا به اطلاعات اصلی مانند زمان، پیام‌های جدید یا تماس‌های از دست رفته با یک لمس کششی ساده به سمت پایین صفحه، حتی در صورت خاموش بودن نمایشگر، به سرعت دسترسی پیدا کنند.

جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «میلیون‌ها مشتری در سراسر دنیا امروز به دنبال دستگاه‌هایی با قیمت معقول می‌گردند که قیمت را فدای ظاهر یا امکانات نکند. جدیدترین گوشی‌های هوشمند و متوسط ما برای کاربران باتجربه و جدید در سراسر دنیا طراحی شده‌اند؛ آنهایی که به محض دیدن یک گوشی جدید و خوب آن را می‌شناسند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید