۱۹ فروردین ۱۳۹۴

اجرای کمپین تجربه مشتری برای گوشی LG G4

شرکت ال‌جی طی یک کمپین تجربه مشتری قصد دارد قبل از رونمایی از پرچم‌دار جدید خود یعنی G4، این گوشی را در اختیار ۴۰۰۰ کاربر از ۱۵ کشور مختلف قرار دهد.

شرکت LG Electronics قصد دارد به عنوان بخشی از فرآیند معرفی جدیدترین گوشی خود، ۴۰۰۰ کاربر از ۱۵ کشور مختلف انتخاب کند تا گوشی جدید LG G4 را مورد ارزیابی قرار دهند. این کمپین چندین هفته قبل از عرضه رسمی این گوشی اجرا خواهد شد. این کمپین طی روزهای آینده در کشورهای کره، ترکیه، اندونزی، سنگاپور، آمریکا، چین، هند، برزیل، کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، مکزیک، ژاپن و هنگ‌کنگ اجرا خواهد شد.

نحوه انتخاب کاربران از میان متقاضیان، بر اساس پاسخ‌هایی خواهد بود که افراد در فرم درخواست ارائه می‌دهند. متقاضیان می‌توانند شانس انتخاب شدن خود را به عنوان کاربر G4 از طریق به اشترک گذاشتن تجربه خود در زمینه استفاده از اپلیکیشن‌ها در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر و Weibo افزایش دهند. زمانی که کاربران انتخاب شدند، به هر کدام از این افراد یک گوشی G4 داده می‌شود تا حداکثر در مدت ۳۰ روز ویژگی‌ها و طراحی منحصربه‌فرد آن را مورداستفاده قرار دهند. از جمله ویژگی‌های این گوشی می‌توان به واسط کاربری UX شخصی، عملکرد بالای دوربین و صفحه‌نمایش شگفت‌انگیز آن اشاره کرد. طی این مدت‌زمان از کاربران کارهای مختلفی درخواست می‌شود که بایستی انجام دهند و البته جایزه‌‌هایی نیز برای این افراد در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل و رئیس شرکت LG، Juno Cho، در این رابطه گفت: «مشتری‌ها بهترین طرفداران ما هستند و ما فکر می‌کنیم این کمپین، روشی منحصربه‌فرد و مهیج برای معرفی مهم‌ترین محصول امسال در بخش دستگاه‌های همراه ال‌جی به مردم است. ما موفقیت LG G4 را قبل از معرفی این دستگاه در دستان مشتری‌ها می‌گذاریم؛ زیرا معتقدیم بهترین داور در مورد یک تجربه کاربری عالی، تست‌ها یا آزمون‌های سرعت نیست، بلکه مشتری‌ بهترین داور است».

از مشتریان علاقه‌مند در کشورهای مذکور خواسته شده تا وب‌سایت بومی LG و سایت‌های شبکه‌های اجتماعی را در روزهای آینده چک کنند و اطلاعات بیشتری در مورد نحوه شرکت در این کمپین به دست آورند.

استاندارد انتخاب کاربران بر اساس بازار هر کشور، ممکن است متفاوت باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید