۳۰ فروردین ۱۳۹۴

دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای ال‌جی: راحتی در اولویت است

دستگاه‌های تهویه مطبوع خانگی اینورتر وی پیشرفته و اینورتر وی کلاسیک ال‌جی امکانات زیادی را در خود گنجانده است و برای این طراحی شده‌اند که کارها را تا جای ممکن ملموس‌تر و بی‌زحمت‌تر کنند.

کنترل فعال انرژی: این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا کنترل کامل مصرف انرژی را تنها از طریق فشار یک دکمه در دست گیرند. کاربران می‌توانند سطوح مختلفی از سرمایش را بر حسب دمای بیرون یا تعداد افرادی که در داخل اتاق هستند انتخاب کنند.

قابلیت کنترل انرژی یا AEC سه سطح مختلف از کاربرد را دارد که به مصرف بهینه و به اندازه انرژی (به ترتیب در 80، 60 و 40 درصد) کمک می‌کند و قبض‌های برق را کاهش می‌دهد. با اینکه تنظیمات کنترل فعال انرژی مصرف انرژی را کاهش می‌دهد اما دستگاه‌های تهویه مطبوع قدرتمند ال‌جی هنوز می‌توانند به شیوه مؤثری خانه‌ها و اماکن کسب‌وکار را خنک کنند.

کنترل هوشمند وای-فای: مدت زمان زیادی است که ال‌جی به عنوان مبتکر در اینترنت اشیا شناخته شده و مورد تأیید است؛ چیزی که با استفاده از یک برنامه کاربردی جدید در تلفن هوشمند و بهره‌گیری از اتصال وای-فای به کاربران امکان کنترل از راه دور محصولات تهویه مطبوع هوا را می‌دهد.

با استفاده از این برنامه کاربردی، کاربران می‌توانند دمای دلخواه را برای خانه خود از هر جایی ایجاد کنند و اطمینان داشته باشند زمانی که به منزل می‌رسند محیط خانه ایده‌آل است. همچنین، این برنامه کاربردی به کاربران امکان آگاهی پیدا کردن از اطلاعات مصرف انرژی را می‌دهد و آنها را در زمانی که مصرف برق به حد از پیش تعیین‌شده می‌رسد باخبر می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید