۱۹ فروردین ۱۳۹۴

راهنمای خرید داک‌سیستم- قسمت اول

اگر همه موسیقی مورد علاقه خود را روی گوشی، تبلت یا دیگر گجت‌های همراه ذخیره کرده‌اید، برای اینکه بهترین استفاده را از آنها ببرید و بتوانید با کیفیت بالا و صدای واضح موسیقی گوش کنید، احتمالاً به سیستم صوتی و در واقع به یک های‌-فای نیاز دارید. اما چه نوع های-‌فایی؟ در این مطلب به شما اطلاعاتی می‌دهیم که آگاهی از آنها برای انتخاب مناسب، ضروری هستند.

پیش از ورود به مطلب، باید بگوییم داک‌سیستم بهترین و سریع‌ترین وسیله برای پخش موسیقی است؛ به این صورت که گوشی یا تبلت را روی این پایه قرار می‌دهید، دو دستگاه با هم جفت می‌شوند و کاربر می‌تواند همه موسیقی‌های موجود در گوشی/تبلت را پخش کند. داک، یک سیستم یکپارچه است که آمپلی‌فایر و بلندگوهای درونی دارد و برای سیستم‌های صوتیِ بزرگ، بهترین جایگزین به ‌شمار می‌رود.

به سه روش می‌توان از داک استفاده کرد: مستقیما گوشی را روی آن قرار دهید یا از طریق بلوتوث یا Wi-Fi Direct موسیقی را پخش کنید. تنها کاری که کاربر باید انجام دهد، فشار کلید پخش است. به همین راحتی!

داک‌سیستم‌ها در انواع، اشکال، رنگ‌ها، قیمت‌ها و اندازه‌های متنوع و متفاوت در بازار موجود هستند. تنوع امکانات آنها نیز زیاد است. به همین دلیل، پیش از خرید باید مسایلی را بدانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

جایگاه داک‌سیستم

این آیتم، واضح‌ترین اما مهم‌ترین موردی است که باید پیش از خرید به آن توجه کنید. مطمئن شوید وسیله دیجیتال شما از نظر اندازه با داک مورد نظر تطابق داشته باشد. اینکه گوشی موبایلتان روی داک جا می‌گیرد، دلیل نمی‌شود که تبلت هم خیلی راحت روی  آن سوار شود. داک‌هایی که جایگاه مشخص ندارند، یا آن دسته که جایگاه نصب وسایل خارجی روی آنها قابل تنظیم است، نمونه‌هایی هستند که باید در اولویت خرید قرار دهید. در این صورت می‌توانید همه وسایل دیجیتال را روی آن نصب کنید و از مزایای آن لذت ببرید.

قابلیت شارژ و پخش

داک‌سیستم‌ها ویژگی‌های بسیار خوبی دارند که تقریباً در بیشتر آنها مشترک است. به طور مثال، باید به قابلیت شارژ هم‌زمان گوشی‌های هوشمند اشاره کرد. بدون شک، هیچ کاربری دوست ندارد هنگام پخش موسیقی، باتری موبایلش تمام شود و دستش در حنا بماند! پس نمونه‌ای را انتخاب کنید که قابلیت شارژ هم‌زمان با پخش را داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید یک داک‌سیستم، مطالب بعدی ما را دنبال کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید