۲۳ فروردین ۱۳۹۴

ساندبار وای-فای ال‌جی با 360 وات قدرت

ال‌جی در سال 2015 دو نوع ساندبار معرفی کرده است که بلندگوهای باریک و دراز با کیفیت صدای عالی هستند. این محصول به کاربران امکان می‌دهد تا از صدای غنی‌تر و واضح‌تر لذت ببرند.

ساندبار جدید LAS750M ال‌جی یک سیستم 360 وات است که می‌تواند صدای فراگیر 4.1 کانال را شبیه‌سازی کند. این محصول از فناوری منحصربه‌فرد ال‌جی به نام Sound Field Extension برخوردار است که کاربران را حسابی در صدا غرق می‌کند. فناوری Auto Sound Engine نیز صدای شفاف و واضحی را، حتی در زمان کم بودن صدا، ارائه می‌دهد.

این محصول از امکانات وای-فای پشتیبانی می‌کند. هنگام استفاده از شبکه وای-فای، حجم بالایی از اطلاعات می‌تواند به سرعت انتقال داده شود. بنابراین، کاربران می‌توانند از صدا به صورت بی‌سیم و با کیفیتی نزدیک به صدای اصلی لذت ببرند. برخلاف سیستم‌های بلوتوث کنونی، وای-فای با برنامه کاربردی خود کار می‌کند.

پخش موسیقی در ساندبار از یک گوشی هوشمند، حتی در زمان دریافت تماس یا پیام متنی، بدون قطع شدن و تداخل خواهد بود. ال‌جی قابلیت HomeChat را در این محصول تعبیه کرده است که می‌تواند ساندبار را با برنامه پیام‌رسان Line کنترل کند.

این ساندبار Cast برای پشتیبانی از Audio دارد که گوگل در CES 2015 معرفی کرد. در این صورت، کاربران می‌توانند موسیقی را از دستگاه‌های موبایل به بلندگوها از طریق وای-فای پخش کنند.

بلندگوی خطی LAS750M  ال‌جی در بازارهای دیگر با نام HS7 نیز شناخته می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید