۰۱ فروردین ۱۳۹۴

من، تو، ما….. بهاری دیگر در وبلاگ ال‌جی آغاز می‌شود

سال نو می شود. زمین نفسی دوباره می‌کشد. برگ‌ها به رنگ در می‌آیند، گل‌ها لبخند می‌زنند، پرنده‌های خسته بر می‌گردند و در این رویش سبز دوباره من، تو، ما کجا ایستاده‌ایم؟ سهم ما چیست؟ نقش ما چیست؟ پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟ زمین سلامت می‌کنیم و ابرها درودتان باد.

ما در ال‌جی همچنان، مثل سال‌های گذشته، با اشتیاق و پرانرژی در کنار شما هستیم و خواهیم بود. بهار امسال نویدبخش خبرهای خوب و اتفاقات خوش در وبلاگ ال‌جی خواهد بود. به شما قول می‌دهیم که همزمان با بیدار شدن زمین از خواب زمستانی و ساز شدن نوای جانبخش بهار، سال نو را با مطالب جذاب‌تر، خواندنی‌تر و آموزنده‌تر آغاز کنیم.

از تمام شمایی که در طی سال خورشیدی گذشته هر روز با ما همراه بودید و ما را دنبال کردید و با نظرات خود ما را در مسیری که می‌پیمودیم راهنمایی کردید بسیار سپاسگزاریم و به شکرانه همراهی شما با ما وظیفه‌دار هستیم که این پیام را به شما برسانیم که در سال جدید با مسابقات، جشنواره‌ها و هدیه‌های ویژه با شما به استقبال بهار شاداب و سرزنده برویم؛ بهاری که با قرعه‌کشی بزرگ جشنواره هدیه‌باران موبایل و جوایز دنبال کردن صفحه رسمی اینستاگرام ال‌جی ایران جان می‌گیرد.

امسال هم از شما می‌خواهیم همچون سال‌های قبل با ما همراه باشید و تنهایمان نگذارید. مثل همیشه سکان هدایت این کشتی را با نظرات خود به دست گیرید و وبلاگ ال‌جی را به هر سو که می‌خواهید سوق دهید.

نسیم گوارای گیسوان مشک‌بوی بته‌های گلاب و نرگس و ریحان و گل‌های دشتی تقدیم شما باد.

عید باستانی نوروز ایران زمین بر شما عزیزان مبارک.

۳ نظر

مرجان نظری ۳ فروردین ۱۳۹۴ پاسخ

سلام من در تاریخ ۲۷ اسفند ۹۳ تلویزیون lBg56100 رو نصب کردم تاریخ رسید هم رفتیم نمایندگی ۲۸ شد از دیجی کالا خریدم در سایت شما هم ثبت کردم من چطور میتونم از تخفیف استفاده کنم الانم به تعطیلی برخورد کردیم لطفا راهنمایی کنید

مرجان نظری ۶ فروردین ۱۳۹۴ پاسخ

سلام یه هفته کمترهست تلویزیون ۴۲ اینچی خریدم ولی یه خط از کناره سمت راست از بالا تا پایین اومده راستشو بخوایین پشیمون شدم از اینکه تلویزیون ال جی خریدم باید زنگ بزنم نمایندگی از این چیزا بدم میومد سرم اومد از تخفیفم خبری نبود

پیمان ۳ فروردین ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
سال نو مبارک
سال نو در کنار LG

نظر دهید