۱۷ فروردین ۱۳۹۴

همه چیز درباره تایتان ال‌جی؛ فناوری هوشمند و طراحی زیبا

ماشین لباسشویی تایتان ال‌جی (مدل F14U1JBS2) چند ماهی است وارد بازار ایران شده است. این محصول از پیشرفته‌ترین امکانات و فناوری‌های به‌روز ال‌جی برخوردار است. پس، اگر تصمیم به خرید یک ماشین لباسشویی هوشمند و پیشرفته دارید و می‌خواهید از راه دور هم کنترل آن را در دست داشته باشید، این مطلب را بخوانید تا با مزایای این مدل بیشتر آشنا شوید:

سریع و تمیز با TurboWash

در فناوری TurboWash آب با تکنیک خاص Jet Spray با فشار قوی اسپری می‌شود تا زمان شست‌وشو کاهش یابد و به این وسیله علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه، لباس‌های تمیزتری را تحویل دهد. در مرحله Jet Spray آب در بازه‌های 120 ثانیه‌ای به طور مستقیم روی بافت پارچه اسپری می‌شود تا کارایی فناوری6 Motion Direct Drive  (شست‌وشو با 6 حرکت) در شست‌وشو و آب‌کشی افزایش یابد و بتوان به کمک فناوری TurboWash به فرآیند شست‌وشو سرعت بیشتری بخشید.

شست‌وشوی پرسرعت

فناوریTurboWash  ال‌جی علاوه بر کاهش زمان شست‌وشو تا 59 دقیقه، باعث صرفه‌جویی قابل توجه در انرژی و افزایش کارایی نیز می‌شود و مصرف انرژی را تا 15 درصد و مصرف آب را تا 40 درصد کاهش می‌دهد. سریع‌تر؛ تمیزتر و هزینه کمتر.

شست‌وشو با 6 حرکت

در این ماشین لباسشویی نیز ال جی فناوری منحصر به فرد 6 Motion Direct Drive را به کار گرفته تا به حرکات دیگ دستگاه تنوع ببخشد. بدین ترتیب، دستگاه بر اساس برنامه شست‌وشو، از یک یا چند حرکت مناسب در دیگ استفاده می‌کند. در نتیجه، با وجود دور چرخش کنترل‌شده و امکان چرخش دیگ در هر دو جهت راست و چپ، کارایی دستگاه به شکل قابل توجهی افزایش یافته تا در هر بار شست‌وشو، نتیجه‌ای بی‌نقص بگیرید.

موتور بدون تسمه Direct Drive: پیشگام در شست‌وشوی تمیزتر و کم‌صداتر
بدون تسمه و پولی:

  • صدای کمتر
  •  صرفه‌جویی در انرژی
  • ظرفیت بیشتر
  • طول عمر بیشتر

ال جی با حذف تسمه و پولی، توانسته است با استفاده از سیستم Inverter Direct Drive بهره‌وری موتور را افزایش دهد و در عین حال، مصرف انرژی را کم کند و دستگاه را در مقابل خرابی مقاوم سازد. این سیستم ساده‌شده باعث کاهش بیشتر صدا نیز می‌شود.
موتور بدون تسمه Direct Drive که در قلب ماشین لباسشویی‌های ال‌جی می‌تپد، هم قابل اطمینان و هم ساکت است. ما تضمین می‌کنیم که این موتور شما را ناامید نخواهد کرد. در حقیقت، ما تا این حد به این دستگاه اطمینان داریم که موتور و همه متعلقات آن در همه مدل‌ها، شامل 10 سال ضمانت می‌شود.

سلامت بیشتر با دوری از مواد حساسیت‌زا

فناوریTrueSteam™ در مجموع سه ویژگی مهم را برای دستگاه به ارمغان می‌آورد: حذف مواد حساسیت‌زا  (Allergy Care)، چروک‌زدایی و بوزدایی با بخار (Steam Refresh) و نرم‌کننده با بخار (Steam Softener) . این فناوری انحصاری ال‌جی باعث از بین رفتن مواد حساسیت‌زا تا 99.9 درصد و حذف باکتری‌ها می‌شود.

برنامه Steam Refresh™

می‌توانید لباس‌ها را در عرض 20 دقیقه «نو» کنید، چروک‌ها بدون اتو کشیدن ناپدید شوند و بوی عرق از لباسی که شاید تنها بک بار پوشیده‌اید اما کثیف نیست و نیاز به شستن ندارد، رفع شود. بنابراین، می‌توانید وقت کم‌تری را صرف شستن لباس‌ها کنید و در عوض به کارهای مورد علاقه خود بپردازید.

برنامه Steam Softener™

فناوریSteam Softener™  تمیزترین نرم‌کننده به حساب می‌آید. این تکنیک با استفاده از بخار آب 100 درجه سانتی‌گراد پارچه را نرم می‌کند و نیاز به هیچ ماده شیمیایی ندارد، بنابراین به‌خصوص برای کودکان و پوست‌های حساس مناسب است.

کنترل کاملاً لمسی

صفحه کنترل تمام‌لمسی ظاهری یکپارچه و شیک به دستگاه می‌بخشد که حسی مدرن برای آشپزخانه شما به ارمغان می‌آورد. همه مدل‌ها در این سری مجهز به یک پنل تمام‌لمسی هستند که در تمام زوایا نیز واضح و شفاف است.

هوشمندی در کنار راحتی با  NFC

Smart Tag On
برنامه‌های شست‌وشوی جدید را که ال‌جی روی دستگاه‌های دیگر می‌گذارد و شما ندارید، با گوشی خود دانلود کنید. گوشی خود را به‌سادگی روی علامت NFC Tag On  قرار دهید تا برنامه جدید اضافه شود.

عیب‌یابی هوشمند
آیا ماشین شما ایرادی پیدا کرده است؟ کافی است با استفاده از ویژگی Smart Diagnosis™ روی گوشی خود ایرادهای کوچک را خیلی سریع پیدا کنید تا به مشکلی بزرگ تبدیل نشوند.

فناوری NFC یا ارتباط از راه نزدیک مجموعه‌ای از استانداردها است که ارتباط رادیویی میان گوشی و دستگاه‌های دیگر را راحت می‌کند. کافی است گوشی (یا دستگاه‌های مشابه) را به دستگاه مورد نظر نزدیک کنید تا این ارتباط به سادگی برقرار شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید