۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

در نمایشگر منحنی عالی ببینید

ال‌جی G Flex 2 نه تنها به راحتی در جیب شما جای می‌گیرد، بلکه صفحه نمایش خمیده آن نیز چشم‌های شما را نوازش می‌دهد!  با استفاده از این نمایشگر می‌توانید خیلی چیزها را شگفت‌انگیزتر از چیزی که هستند ببینید. مثل:

فیلم‌های هیجان‌انگیز

تمامی فیلم‌های پرفروش و هیجان انگیز مانند «گودزیلا» و یا «لبه فردا» که در تابستان فرصت دیدنشان را از دست داده‌اید، می‌توانید در حالی که در مترو با هدفونتان نشسته‌اید ببینید و در دنیای علمی تخیلی و فانتزی غرق شوید!

صفحه‌کلید

صفحه‌کلید از قابلیت‌هایی است که بیشتر از همه چیز در یک تلفن همراه هوشمند استفاده می‌شود و یک صفحه نمایش محدب حسی بسیار طبیعی‌تر و ارگونومیک به شما می‌دهد و استفاده از آن را بسیار راحت می‌کند.

نمای خیابانی گوگل

بدون شک نمای خیابانی گوگل یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای بشریت است. این سرویس به شما اجازه می‌دهد که بیشتر خیابان‌های دنیا را ببینید و تبدیل به توریستی مجازی شوید! اما دیدن تمامی این تصاویر در صفحه‌ای محدب با وضوح تصویر بالا، حس و حال دیگری دارد.

محیط کاربری

صفحه نمایش محدب همه چیز را بسیار زیباتر، شفاف‌تر و حتی کمی واقعی‌تر جلوه می‌دهد و کار را برای کاربران آسان‌تر کرده و چشم را اذیت نمی‌کند.

بازی The Room 1 , 2

این بازی‌ها تنها برای تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها طراحی شده‌اند و از نظر صدا، جلوه‌های تصویری و داستانی فوق العاده‌اند. بازی کردن این بازی‌های معمایی و ترسناک در صفحه‌ای خمیده، حسی کاملا متفاوت دارد و شما را در خود غرق می‌کند.

۱ نظر

هادی صالحی ۱ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

سلام گوشی خیلی خوبی می باشد
فقط لطف کنید بگید دقیقا کی به ایران میاد؟ خیلی منتظر اومدن این مدل هستم
تشکر

نظر دهید