۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

منتظر این فناوری‌ها باشید

آینده را با نمایشگرهای خمیده، عینک‌های الکترونیک و ماشین‌های برقی خودشارژ لمس کنید. این فناوری‌ها روزی آن چنان رایج می‌شوند که خودتان هم باور نخواهید کرد.

نمایشگرهای خمیده

نخستین صفحه‌نمایش OLED که امسال برای فروش معرفی و عرضه شد، نمایشگرخمیده دارد. مزیت این طراحی چیست؟ زاویه دید بهتر و عمق تصویر بیشتر. گوشی‌های هوشمندی که چنین نمایشگری دارند، بیشتر مورد توجه کاربران قرار خواهند گرفت. از جمله می‌توان به ال‌جی G Flex اشاره کرد که با نمایشگر 6 اینچ خمیده و OLED، زاویه دید بهتری ارائه می‌دهد.

عینک الکترونیک

فناوری‌های پوشیدنی فقط به ساعت‌های مچی محدود نمی‌شود. عینک‌های هوشمند نیز از دیگر فناوری‌های پوشیدنی است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه شرکت‌ها قرار گرفته است. با عینک هوشمند، علاوه بر خواندن پیغام‌ها در عینک، می‌توانید اخبار ترافیک یا اطلاعات مربوط به ساختمان موردنظر خود را دریافت و درست جلوی چشمانتان ببینید.

همانند ساعت‌های هوشمند، عینک‌های الکترونیک نیز آینده بشر را در دست خواهد گرفت و بر کاربران این محصول دیجیتال افزوده خواهد شد.

ماشین‌های برقیِ خودشارژ

به تازگی ماشین‌های بی‌راننده بسیار مورد توجه کاربران و رسانه‌ها قرار گرفته‌اند. ماشین روباتیک گوگل می‌تواند تا 300 هزار مایل به صورت خودکار رانندگی کند. اما صحبت ما الان این نوع ماشین‌ها نیستند. احتمالا در آینده نزدیک شاهد ماشین‌های برقی هستیم که خودشان را شارژ می‌کنند.

این ماشین‌ها توان ذخیره انرژی را به هر دو صورت الکتریکی و خورشیدی دارند. آنها می‌توانند انرژی ذخیره‌شده را به موتور خودرو منتقل و از آن استفاده کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید