۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

نمای نزدیک: ال‌جی Spirit

ال‌جی Spirit همه آن چیزی که از گوشی رده متوسط انتظار می‌رود را دارد و کمی از طراحی جذاب ال‌جی به آن اضافه شده تا آن را خاص‌تر جلوه دهد.

گوشی‌های ارزان قیمت در طی این سال‌ها پیشرفت زیادی داشته‌اند و بسیاری از شرکت‌های الکترونیکی به ساخت این گوشی‌های میان‌رده با طراحی جذاب‌تر مانند ال‌جی Spirit دست زده‌اند. قرار دادن دکمه‌های گوشی در پشت وسیله یکی از ابتکاراتی است که ال‌جی برای سال‌ها از آن استفاده کرده، اما حالا این طراحی در گوشی‌های رده‌متوسط آن هم استفاده می‌شود. استفاده از دکمه‌های پشتی ال‌جی Spirit بسیار ساده و راحت است و آن را از دیگر گوشی‌های رده متوسط متمایز می‌کند.

ال‌جی Spirit صفحه نمایش خوبی دارد. صفحه نمایش 4.7 اینچی با وضوح 720 پیکسل آن کمی از صفحه نمایش 5 اینچی موتو جی کوچکتر است، اما اندازه آن برای تلفنی که تمامی فضای جیب شما را اشغال نمی‌کند، بسیار بزرگ و مناسب است. صفحه نمایش 4.7 اینچی به معنای داشتن وضوح تصویر بالاست و این تلفن دارای تراکم 312 پیکسل در اینچ است که حروف را کاملا نرم و شفاف نشان می‌دهد و رنگ‌ها نیز در آن طبیعی هستند.

این تلفن دارای سیستم عامل آندروید 5.0 و پردازنده 4 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتز و یک گیگابایت RAM است. ال‌جی Spirit به شما اجازه می‌دهد که 8 گیگابایت حافظه نیز به آن اضافه کنید.

دوربین این تلفن بستگی به مکان عرضه ممکن است از 8 مگاپیکسل تا 5 مگا پیکسل تغییر کند و هنوز اطلاع دقیقی در مورد آن در دست نیست. اما این تلفن دارای دوربین جلوی معمولی یک مگاپیکسل است. اگر این تلفن همراه با قیمت مناسب عرضه شود، می‌تواند به یکی از گوشی‌های بسیار محبوب رده‌متوسط تبدیل شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید