۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

کاهش اعجاب‌انگیز مصرف انرژی

با سیستم تهویه مطبوع خانگی «نکست پلاس اینورتر وی ال‌جی»

تا 73 درصد صرفه‌جویی در انرژی را تجربه کنید

شرکت تهویه مطبوع گلدیران قشم، پیشرو و پیشگام بازار، جدیدترین سیستم تهویه مطبوع خانگی ال‌جی، مجهز به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا را به بازار ایران معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی گلدیران، اسپلیت نکست پلاس اینورتر وی ال‌جی (Next Plus Inverter V) با بهره‌گیری از فناوری‌های روز و دوستدار محیط زیست، شاهکار سیستم‌های تهویه مطبوع در جهان است.

اسپلیت نکست پلاس اینورتر وی با بهره‌گیری از فناوری Inverter V باعث صرفه‌جویی انرژی تا 60 درصد می‌شود. همچنین فناوری بی‌نظیر حسگر هوشمند (Intelligent Sensor) این امکان را فراهم می‌آورد تا با اسکن هوشمند (Smart Scan) مصرف انرژی به میزان 13 درصد دیگر کاهش یابد. بدین ترتیب، اسپلیت نکست پلاس اینورتر وی قادر به حفظ انرژی تا سطح استثنایی 73 درصد است.

بنا به گزارش فوق، حسگر هوشمند با تشخیص عدم حضور افراد در محیط اتاق به صورت خودکار میزان خنکی هوا را به تدریج کاسته و هر 20 دقیقه اجازه افزایش دما به میزان یک درجه سلسیوس را می‌دهد.

اسپلیت نکست پلاس اینورتر وی با بهره‌گیری از کمپرسور ویژه مناطق گرمسیر قادر به تأمین هوای تازه و مطبوع در دمای بالا محیط بیرون تا 45 درجه سلسیوس است. وجود سیستم حفاظت Gold FinTMبه صورت یک پوشش ایمنی از سطح مبدل حرارتی در برابر زنگ‌زدگی و دیگر عوامل محیطی مخرب محافظت می‌کند.

شاهکار سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی ال‌جی دارای جدیدترین فناوری‌های بهداشتی برای حفظ سلامت و تازگی فضای خانه است. فناوری پلاس مستر (Plasmaster Lonizer Plus) با تولید سه میلیون یون، در عرض 30 دقیقه هوا را استرلیزه کرده و ضمن از بین بردن 9/99 درصد باکتری‌ها به صورت موثری بوهای نامطبوع را حذف می‌کند. سیستم مولتی پروتکت نیز با بهره‌گیری از فناوری 3M و تولید بارهای الکترواستاتیکی، مواد حساسیت‌زا و ویروس‌های معلق در هوا را تا 9/99 درصد طی مدت زمان کمتر از 15 دقیقه نابود می‌کند.

اسپلیت نکست پلاس اینورتر وی با استفاده از ویژگی Windblast هوای خنک را 15 متر پرتاب می‌کند و به واسطه فناوری 4-Way Swing جریان هوای خنک را پخش و دمای یکنواختی را در محیط ایجاد می‌نماید.

مدیر ارشد بازاریابی شرکت تهویه مطبوع قشم می‌گوید: اسپلیت نکست پلاس نه تنها تمام انتظاراتی که مصرف کننده از یک سیستم تهویه مطبوع دارد برآورده می‌کند،‌ بلکه برای او مفهوم جدیدی از کیفیت و راحتی را پدید می‌آورد. در حقیقت، ما با عرضه پیشرفته‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی در بالاترین کلاس جهانی، تلاش داریم ضمن جلب رضایت خاطر مشتریان و حتی فراتر تولید تصویر جدیدی از کیفیت، نقش خود را به عنوان پیشرو بازار تحکیم کنیم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید