۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

آشپزی مدرن و راحت با سولاردام پرشیا پلاس ال‌جی

زمان زیادی از روزهایی گذشته است که خانم‌های خانه ماکروویو را مانعی برای پخت غذاهای ایرانی می‌دانستند. اکنون سولاردام گلدیران که عنوان پرشیا را هم بر خود دارد وارد بازار شده است؛

پخت سالم و خوش‌طعم، مجهز به پخت نوری و هیتر ذغالی، قابلیت پخت اتوماتیک ته‌چین، خورش قورمه سبزی و غیره حسگر برای پختن و گرم کردن غذا بدون نیاز به تنظیم زمان، سیستم کنترل دقیق دمای گریل، پخت چندگانه و موارد دیگر از جمله ویژگی‌های سولاردام پرشیا است.

در این مایکروویو از پخت نوری بهره برده شده است که امکان پخت غذاهای سالم‌تر و لذیذتر را می‌دهد. حفظ طعم اصلی، خشک نشدن و حفظ ویتامین‌ها و مواد مغذی غذا از مزیت‌های اصلی پخت نوری است.

با استفاده از هیتر ذغالی که اختراع انحصاری شرکت ال‌جی است، ویتامین‌ها، مواد مغذی و همین طور آب موجود در غذا حفظ شده و غذا برشته، خوشمزه‌تر و آبدارتر می‌شود. تا 50 درصد صرفه‌جویی در مصرف برق از دیگر مزیت‌های این دستگاه است.

درب این مدل فر همانند طرح سولاردام ساخته شده که تا 90 درجه باز می‌شود و این به شما کمک می‌کند که ضمن حفظ فضای جانبی در آشپرخانه بتوانید ظروف بزرگ را به راحتی داخل مایکروویو بگذارید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید