۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

آنچه باید در مورد Prime UHD ال‌جی بدانید

نسل بعدی تلویزیون‌های Ultra HD در راه است؛ بی‌شک این فناوری آنقدر شگفت‌انگیز است که مغزتان سوت خواهد کشید!

همه ما عاشق تماشای تلویزیون هستیم. واقعاً دوستش داریم. چه جدیدترین فیلم‌ها یا نمایش‌های تلویزیونی باشد و چه فیلم‌های کلاسیک، روشن کردن یک تلویزیون بزرگ و خاموش کردن چراغ‌ها کم و بیش شیوه مورد علاقه ما برای سپری کردن شامگاه است.

شیوه دیگر برای سپری کردن شب‌هایی که خسته از سر کار برمی‌گردیم تصمیم‌گیری در مورد این است که تلویزیون بعدی ما چه خواهد بود: نمایشگرهای حجیم CRT به مدل‌های باریک ویفری پلاسما (در آن زمان) تغییر پیدا کردند و پس از آن با تلویزیون‌های HD LCD جایگزین شدند. بعد هم نوبت به Ultra HD رسید: تحولی در وضوح که همه چیز را در صفحه تلویزیون زنده نشان می‌داد.

امسال، بیشتر بودجه تلویزیون ما باید برای تلویزیون‌های Prime UHD ال‌جی هزینه شود؛ صفحه‌نمایش‌های جدیدی که نمایشگرهای روشن‌تر و رنگ‌های واضح‌تر و شفاف‌تر را برای هر سینمای خانگی به ارمغان می‌آورد. اگر Ultra HD حرف آخر را در جزییات و وضوح بزند، فناوری Colourprime ، حرف آخر ال‌جی برای پیشرفته‌ترین فناوری است؛ پیشرفتی چشمگیر در گاموت‌های رنگ و زنده بودن در هر چیزی که شما در دستگاه Wide Colour LED خود تماشا می‌کنید.

نهایت تلویزیون در 4K

فناوری‌های دیگری نیز به کار رفته است. اول از همه به ULTRA Luminance اشاره می‌کنیم. فناوری کاهش نور موضعی پیکسل یا local-area pixel-dimming آن نور پشت را در مناطق تاریک تصویر کم می‌کند و بخش‌های دیگر را کاملاً نوردهی می‌کند. به این معنی که کنتراست بهتر، رنگ‌های بهتر و ذخیره انرژی بیشتری خواهید داشت. بعد از آن، پنل IPS 4K را نام می‌بریم که به شما امکان می‌دهد بتوانید تقریباً از هر زاویه‌ای، بدون اعوجاج در تصویر، برنامه مورد علاقه خود را تماشا کنید. و همه اینها با Prime Mastering Engine نیرو می‌گیرد. این موتور پیشرفته تنظیمات را طوری بهینه می‌کند که تصویر مانند نسخه طبیعی‌اش خوب به نظر برسد.

البته، همه ما دوست داریم تلویزیونمان رنگ‌های بیشتری نمایش دهد اما اگر می‌خواهیم پول خود را صرف خرید یک تلویزیون جدید کنیم بهتر است کمی هم به اسباب‌بازی فکر کنیم. ال‌جی در این زمینه هم شما را تنها نمی‌گذارد. سیستم‌عامل حیرت‌انگیز این تلویزیون به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی دانلود کنید و از سرویس‌های درخواستی لذت ببرید. علاوه بر این، می‌توانید انتظار داشته باشید که طراحی باریک چند میلی‌متری در میان تلویزیون‌های مسطح ال‌جی در نوع خود بهترین و زیباترین باشد. شما می‌توانید از صدایی که هارمان/ کادون تولید می‌کند نیز انتظار کیفیت بالایی داشته باشید: اگر یک تلویزیون تصویری تولید کند که نفس را در سینه شما حبس نماید اما کیفیت صدای آن به پای تصویر نرسد هیچ فایده‌ای ندارد.

در آینده نزدیک، با تلویزیون‌های Prime UHD بیشتری از ال‌جی آشنا خواهید شد؛ پس منتظر باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید