۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

ارتقای کیفیت زندگی با ال‌جی

         ال‌جی یک شرکت فوق‌العاده بزرگ است که از یک بازوی تحقیقاتی اختصاصی و محصولاتی برخوردار است که دامنه آن از ماشین لباسشویی تا مانیتور کشیده می‌شود.

علاوه بر زمینه اقتصادی درخشان آن، شاید بزرگترین نقطه قوت از شرکتی با این عظمت همگرایی عمودی باشد. برخلاف بسیاری از رقبا که تنها در یک بازار تخصص دارند، ال‌جی قادر است پیشرفت‌ها و کشفیات خود در شاخه‌های جداگانه را در دیگر محصولات خانواده ال‌جی اعمال کند. از آنجا که ال‌جی محصولات الکترونیک هوشمندی را علاوه بر لوازم خانگی پیشرفته تولید می‌کند، این شرکت می‌تواند تمام بازوهای تولیدی خود را متحد کند تا محصولات دوستدار محیط زیستی تولید کند که سلامت، آسایش و کیفیت زندگی کاربر را ارتقا می‌دهد.

دستگاه‌های کارامد تصفیه آب ال‌جی، قابلیت ردیابی ورزش و فعالیت‌های بدنی در گوشی‌های هوشمند سری G ال‌جی و فیلترهای قدرتمند دستگاه‌های تهویه مطبوع تنها چند نمونه بارز از قدم‌هایی است که ال‌جی برای کمک به حفظ سلامت کاربران برداشته است.

در سال‌های اخیر، ال‌جی با بهبود ارتباطِ درهم‌تنیده محصولاتش تلاش‌هایی را برای ارتقای قابلیت استفاده از محصولاتش انجام داده است. هم اکنون، بیشتر محصولات ال‌جی قابلیت دسترسی به اینترنت را دارند. از همین رو، ال‌جی تصمیم دارد به عنوان پیشگام جهانی در بازار اینترنت اشیا (IoT)، که آسایش را بیشتر می‌کند، جایگاهی را برای خود ثبت کند.

ال‌جی به عنوان بخشی از تعهدات خود برای ارتقای کیفیت زندگی در سراسر جهان، بر این باور است که مسئولیت تولید فناوری‌هایی را بر عهده دارد که تأثیری مثبت بر محیط زیست ایجاد می‌کند. این شرکت چندین جایزه در تأیید پیشگامی‌اش در خلق فناوری‌های سبز دریافت کرده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید