۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

ال‌جی Watch Urbane؛ اولین دستگاه پوشیدنی جدید اندروید پیشرفته با جدیدترین سیستم‌عامل

عرضه جهانی ساعت هوشمندی با طراحی باشکوه و جدیدترین فناوری و عملکرد

سئول، 23 آوریل 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) عرضه جهانی ال‌جی Watch Urbane پیشرفته را این هفته در کره جنوبی آغاز خواهد کرد و پس از آن این محصول را در بازارهای اصلی امریکای شمالی، اروپا و آسیا در هفته‌های آتی عرضه خواهد کرد. مشتریان در استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، هند، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، کره، اسپانیا، انگلیس و ایالات متحده می‌توانند ال‌جی Watch Urbane را از آغاز همین ماه از فروشگاه اینترنتی گوگل Play خریداری کنند.

در کنگره جهانی موبایل 2015، ال‌جی Watch Urbane چندین جایزه و تقدیر از مشتریان، رسانه‌ها و صنعت برای طراحی مدرن، نمایشگر کاملاً مدور OLED پلاستیکی و مزایای کلی دریافت کرد. ال‌جی Watch Urbane نمایشگر 1.3 اینچ P-OLED در ال‌جی G Watch R را دارد اما از لبه‌هایی با برجستگی کمتر و باریک‌تر برخوردار است. ابعادش در مجموع کوچک‌تر و باریک‌تر است؛ بدون اینکه اندازه نمایشگر یا باتری کمتر شود.

ال‌جی Watch Urbane برای پاسخ به آرزوی مشتریان برای برخورداری همزمان از سبک و عملکرد عالی، از بدنه کاملاً فلزی و بند چرمی با کوک‌های زیبا برخوردار است. بدنه استیل ضدزنگ به رنگ‌های لوکس و براق مسی و نقره‌ای در دسترس است که با لبه باریکش برای ایجاد خطوط ظریف در یک ساعت کلاسیک بیشتر به چشم می‌آید. برخلاف دیگر ساعت‌های هوشمند رقیب، این بند می‌تواند با هر بند چرمی، سیلیکون یا فلزی 22 میلی‌متری جایگزین شود تا نهایت راحتی و شخصی‌سازی را ایجاد کند.

ال‌جی Watch Urbane اولین ساعت هوشمند جدیدی است که با آخرین نسخه از سیستم‌عامل Android Wear اجرا می‌شود و به طور یکپارچه با گوشی‌های هوشمند اندروید 4.3 و بالاتر کار می‌کند. برخی از امکانات که برای نخستین بار در هر دستگاه Android Wear ایجاد شده است شامل اتصال وای-فای، برنامه‌های کاربردی همیشه فعال برای پیشگیری از تاریک شدن نمایشگر در هنگام اجرا، پیمایش یا حتی خرید از فروشگاه مواد غذایی و تجربه کاربری بهبودیافته است که اجرای برنامه‌های کاربردی مورد علاقه و دسترسی به دوستان را راحت‌تر از قبل می‌کند؛ آن هم وقتی که همه چیز در مقابل و در مرکز توجه شماست.

برخورداری از جدیدترین سیستم‌عامل به کاربران امکان می‌دهد تا مستقیماً شکلک‌های حسی را با کشیدن آنها به ال‌جی Watch Urbane بفرستند. یک صورتک خندان، ساعتی که زمان خاصی را نشان می‌دهد یا هر تصویر دیگری را بکشید تا Android Wear طراحی شما را با نزدیک‌ترین شکلک Unicode مطابقت دهد و آن را به ساعت Android Wear دیگر، گوشی هوشمند یا کامپیوتر بفرستد. بهبودهای دیگر شامل توانایی تغییر اندازه فونت و مشاهده اعلان‌ها حتی در زمانی است که در حال نگاه کردن به قابلیت دیگری مانند مسیرها در نمایشگر هستید. علاوه بر این، نمایشگر ال‌جی Watch Urbane می‌تواند طوری تنظیم شود که به صورت خودکار در زمانی که از روی مچ شما برداشته می‌شود قفل شود.

در ال‌جی Watch Urbane، دو قابلیت جدید و مفید گنجانده شده است که در هیچ دستگاه Android Wear دیگری وجود ندارد: قابلیت LG Call و LG Pulse. در قابلیت LG Call به کاربر این امکان داده می‌شود که به آخرین تماس‌ها و فهرست مخاطبان مورد علاقه روی گوشی‌های هوشمند متصل دسترسی داشته باشد و بتوان مستقیماً از طریق ساعت هوشمند تماس برقرار کند. در هنگام اتصال به هدست بلوتوث هم نیازی به برداشتن گوشی از جیب و برقراری تماس نیست. قابلیت LG Pulse نیز کنترل سلامت را به سطح کاملاً جدیدی می‌برد و امکان اندازه‌گیری ضربان قلب کاربر در هر ثانیه را در هنگام ورزش، بدون هیج محدودیت زمانی، امکان‌پذیر می‌کند. در پایان فعالیت بدنی، ال‌جی Pulse میانگین ضربان قلب در تمام طول فعالیت را گزارش می‌دهد و نموداری از ضربان قلب را در LG Health (به زودی) نمایش می‌دهد.

جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی Watch Urbane سومین دستگاه Android Wear است که ال‌جی در سال گذشته معرفی کرده است و این نشان از تعهد ما به این پلت‌فرم دارد. از همه مهم‌تر اینکه ال‌جی Watch Urbane نمونه بارزی است که نشان می‌دهد ساعت‌های مچی Android Wear می‌توانند در عین کاربردی بودن زیبا هم باشند و به عنوان یکی از لوازم جانبی مفید مکمل هر کمدی باشند. هیچ کس ال‌جی Watch Urbane را با یک کامپیوتر روی مچ شما اشتباه نمی‌گیرد.»

قیمت و اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به صورت منطقه‌ای در زمان عرضه اعلام خواهد شد.

مشخصات اصلی:

 

  • تراشه: کوالکوم 1.2 گیگاهرتز Snapdragon™ 400
  • سیستم‌عامل: Android Wear
  • نمایشگر: 1.3 اینچ P-OLED با 320×320 پیکسل و 245 پیکسل در اینچ
  • ابعاد: 45.5x 52.2 x 10.9 میلی‌متر
  • حافظه: 4 گیگابایت eMMC / 512 مگابایت LPDDR2
  • باتری: 410 میلی‌آمپر
  • حسگرها: 9 محور (ژیرو، شتاب‌سنج، قطب‌نما) / ارتفاع‌سنج / PPG (حسگر ضربان قلب)
  • رنگ: مسی، نقره‌ای
  • امکانات دیگر: مقاومت در برابر گردوخاک و آب (IP67)

۴ نظر

پیمان ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

طراحی فوق العاده زیبایی داره و نسبت به بقیه رقبا خیلی جذاب تر هست.

fatemeh ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

این مدل در ایران میاد ؟ من واقعا این ساعت میخوام

ال جی ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

فعلا خیر …

مهرداد مجیر ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

امیدوارم هر چه زودتر قابل دسترس بشه . ارزش خریدش واقعا بالاس

نظر دهید