۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

با پلاس‌مستر در کولرهای گازی ال‌جی، سلامت خود را تضمین کنید

فناوری پلاس‌مستر (Plasmaster) ال‌جی و سیستم‌های پیشرفته فیلتر کردن هوا توسط چندین مؤسسه نامی در سطح جهان مورد تأیید قرار گرفته است.

 این سیستم‌ها از چندین جهت بهترین شیوه مراقبت از سلامت کاربر را ارائه می‌دهند. افزوده شدن فیلتر پیشرفته محافظت چندگانه که با فناوری 3M قدرت می‌گیرد به دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی امکان می‌دهد تا هوای محیط داخل را سالم‌تر کنند.

فیلتر محافظت چندگانه مجهز به فناوری 3M

فیلتر محافظت چندگانه مجهز به فناوری 3M بار الکترواستاتیک قدرتمندی را با پوشش ضدحساسیت و باکتری منحصربه‌فردی همراه می‌کند که قادر است هر گونه قارچ، باکتری، گردوخاک، اجزای ناقل ویروس و مواد حساسیت‌زا را از خانه بزداید. فیلتر پیشرفته 99.9 درصد همه ویروس‌ها را طی 15 دقیقه و 99.9 درصد از باکتری‌ها را طی 10 دقیقه از بین می‌برد.

پلاس‌مستر یونایزر پلاس (Plasmaster Ionizer Plus)

پلاس‌مستر یونایزر پلاس (Plasmaster Ionizer Plus) بیش از 3 میلیون یون پلاس‌مستر تولید و باکتری‌های خطرناک را استریلیزه می‌کند (مثلاً 99.9 درصد از باکتری باسیل روده بزرگ به نام اشریشیا کولی بعد از 30 دقیقه از بین می‌رود.). پلاس‌مستر یونایزر پلاس به از بین بردن بوی بد در خانه کمک می‌کند و آنها را به اندازه 2.1 واحد در 60 دقیقه کاهش می‌دهد.

پاک‌کنندگی خودکار با پلاس‌مستر

قابلیت پاک‌کنندگی خودکار بوهای نامطبوع را از بین می‌برد و از تشکیل ریزگردها و باکتری در مبدل گرما خودداری می‌کند. این قابلیت با خشک کردن بخش مبدل هوا و استریلیزه کردن فضای داخلی دستگاه تهویه مطبوع با یون‌های پلاس‌مستر هوایی خالص‌تر ایجاد می‌کند.

فیلتر محافظت دوگانه

فیلتر محافظت دوگانه اجزای گردوخاک را که اندازه آنها بیش از 10 میکرومتر است جمع می‌کند و عملکرد مؤثر ضدباکتری را با آن همراه می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید