۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

برندگان جشنواره هدیه باران ال­جی BMW خود را دریافت کردند

روز رویائی برای خوش‌­اقبالترین علاقه‌­مندان محصولات ال­‌جی

تهران، 7 اردیبهشت 94- شرکت ال­جی و مدیاپردازش برندگان خوش­شانس جشنواره هدیه باران را در روزی هیجان­‌انگیز با خودروی BMW X1 روانه خانه کرد. این خودروها طی مراسمی با شکوه با حضور مسئولین ال­‌جی و مدیاپردازش، برندگان اتومبیل‌­ها و جمعی از خبرنگاران در محل پرشیا خودرو نمایندگی برند BMW برگزار شد.

پیشتر اعلام شده بود شرکت ال­‌جی و مدیاپردازش، نماینده انحصاریش، در جشنواره بزرگ هدیه‌­باران به همه خریداران موبایل و تبلت ال‌­جی به ازای هر خرید جایزه‌­ای اهداء خواهند کرد. این جشنواره از 19 دی­ماه سال گذشته آغاز شده بود و تا 15 فروردین امسال ادامه داشت. در این جشنواره به تمامی مشتریان بدون قرعه­‌کشی جایزه­‌ای اهدا می­‌شد و قرعه‌­کشی نهایی دیگری برای جوایز ویژه در نظر گرفته شده بود.

در جشنواره هدیه‌­باران جوایزی نظیر تلویزیون 55 اینچ OLED ال­جی، یخچال سایدبای‌­ساید ال­‌جی، ماشین لباسشویی ال‌­جی مدل Direct Drive، تلویزیون 42 اینچ LED ال‌­جی، بلندگوی قابل حمل بی­سیم ال‌­جی، تبلت 7 اینچ ال­جی مدل G Pad، تلفن همراه ال‌­جی مدل L30 و حافظه فلش با ظرفیت 8 گیگا بایت در نظر گرفته شده بود. همه خریداران فارغ از جایزه­‌ای که دریافت می­‌کردند در قرعه‌­کشی نهایی جشنواره شرکت داده شده بودند و شانس برنده شدن دو دستگاه اتومبیل BMW سری X1 را داشتند.

آقای مهدی کریمی، 37 ساله و فروشنده پارچه در شهر قزوین یکی از برندگان خوش اقبال BMW با شادی می‌گوید: “در ابتدا که با ما تماس گرفته شد باورمان نمی­شد و بسیار هیجان­زده شدیم. با این خودرو می­توانم کسب و کارم را گسترش دهم و زندگیمان را متحول کنم”. آقای کریمی اضافه می­کند: “در این چند روز از گوشی G3 که خریده‌­ام بسیار راضی هستم و گوشی جدید ال‌­جی را نیز برای همسرم خواهم خرید.”

برنده خوش­‌شانس دیگر آقای محمد زارع، دانشجوی 19 ساله طراحی صنعتی، است. آقای زارع می­گوید: “وقتی شماره سریال گوشی را پیامک کردم فکر نمی­کردم دو جایزه برنده شوم. من در جشنواره هدیه باران هم بلندگوی قابل حمل بی­سیم ال‌­جی را برنده شدم و هم اتومبیل “BMW. آقای محمد زارع که نمی­تواند هیجان را از چهره­اش پنهان کند می‌افزاید: “تصمیم گرفته­‌ام در تمامی جشنواره‌­های ال­‌جی شرکت کنم. امیدوارم جایزه جشنواره بعدی ال­‌جی BMW سری X4 باشد!”

جشنواره هدیه‌­باران رویدادی بود که همه خریداران ال‌­جی در آن برنده بودند. افزون بر آقای کریمی و آقای زارع، بسیاری دیگر از خریداران تبلت و گوشی هوشمند ال­جی جوایزی نفیس از قبیل تلویزیون OLED و LED، ماشین لباسشوئی بدون تسمه، یخچال فریزر سایدبای­‌ساید و غیره را برنده شده­اند که اسامی و مشخصات کامل آنها در صفحه جشنواره هدیه باران درج شده است. ال­جی و مدیاپردازش تمام تلاش خود را به کار گرفته­اند تا با عرضه گوشی­‌های مدرن و به­روز و برگزاری جشنواره­های مختلف خرید را برای مصرف­‌کنندگان راحت­تر کنند و رهبری بازار گوشی تلفن همراه در ایران را همچنان در دست داشته باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید