۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

خداحافظی با قبض‌های سنگین برق با سری نکست وان ال‌جی (Next One)

چشم به هم بزنید تابستان از راه رسیده است. البته در مناطق گرمسیر الان هم برای خودش تابستانی است… شاید خیلی‌ها عاشق تابستان و تعطیلات و مسافرت‌هایش باشند اما یقیناً هیچ کس از گرمای تابستان استقبال نمی‌کند؛ مخصوصاً آنهایی که در مناطق گرمسیری کویری یا شرجی زندگی می‌کنند. خب، این مشکل هم چاره دارد!

کولر! آن هم از نوع گازی! وقتی صحبت از کولرهای گازی یا دستگاه‌های تهویه مطبوع هوا به میان می‌آید خیلی‌ها فکر می‌کنند استفاده از این محصولات مساوی است با مشاهده مبلغ‌های آنچنانی و گزاف روی قبض برق! این یکی هم چاره دارد!

به شما پیشنهاد می‌کنیم یک کولر گازی سری نکست وان (Next One) ال‌جی بخرید تا بتوانید از تابستان تن‌سوز و قبض‌های نجومی نجات پیدا کنید. امکانات این محصول را، که تازگی وارد بازار ایران شده است، در ادامه بخوانید تا بیشتر با نکست وان ال‌جی آشنا شوید:

کنترل فعال انرژی

اگر دکمه عملکرد کنترل مصرف انرژی فشار داده شود، فرکانس حداکثری موتور محدود می شود تا میزان مصرف انرژی کنترل شود، که در ۳ مرحله قابل انجام است.

فناوری اینورتر

شرکت ال‌جی با استفاده از فناوری اینورتر توانسته تا 60 درصد در مصرف برق صرفه‌جویی کند.

پلاس‌مستر آیونایزر

فیلتر پلاس‌مستر آیونایزر با تولید بیش از ۳ میلیون یون در هر دقیقه باعث از بین رفتن تمام ذرات حساسیت‌زا، ویروس ها، باکتری‌ها و دیگر ذرات معلق در فضا می‌شود و تمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس‌ها را هم یونیزه می‌کند.

فین‌های طلایی

با به کارگیری پره‌های (فین) طلایی در قسمت خارجی دستگاه (کندانسور)، مبدل حرارتی از خوردگی و فرسایش حاصل از شرایط آب و هوایی خارجی در امان می‌ماند.

فیلتر محافظ دوگانه

این فیلتر قابلیت حذف ذرات و باکتری ها تا قطر بیشتر از ۱۰ میکرون را دارد.

تمیز کننده خودکار پلاس‌مستر

دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی، قادر به رفع باکتری‌ها و بوهای نامطبوع موجود بر روی اِواپراتور یونیت داخلی هستند.

۱۳ متر قدرت پرتاب باد

دستگاه‌های تهویه مطبوع ال جی، هوای خنک را تا فاصله ۱۳ متر در سرتاسر محیط هدایت کرده و فضایی خنک را در فضاهای بزرگ به وجود می‌آورد.

پخش هوای ۴ جهته

این سیستم سبب می‌شود تا با توزیع باد در چهار جهت، تمامی فضای کاربر به طور یکسان خنک شود.

خنک‌کنندگی سریع

این دستگاه می‌تواند با استفاده از سیستم خنک‌کنندگی سریع سرمایش سریع ایجاد کند.

سطح صدای ۱۹ دسی بل

دستگاه‌های ال‌جی با بهره‌گیری از فناوری BLDC در موتور فن دستگاه و همچنین پره‌های مورب در بلور فن باعث کاهش سطح صدا تا ۱۹ دسی بل گردیده است.

حالت خواب عمیق

با فعال کردن این قابلیت از طریق کنترل، دستگاه به صورت خودکار هر ۳۰ دقیقه یک بار دما را یک درجه افزایش می‌دهد و این فرآیند در زمان استراحت، با افزایش ۲ درجه‌ای دما همراه خواهد بود.

طراحی زیبا

ظاهر دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی بسیار زیبا و منحصر به فرد است و زیبایی خاصی را به محیط می‌بخشد.

نصب سریع و آسان

طراحی دقیق اجزای مربوط به قسمت نصب سیستم تهویه مطبوع ال‌جی، امکان نصب ساده آن را فراهم آورده و به تعداد نفرات کمتری برای نصب دستگاه نیاز است و همچنین نصب آن در مدت زمان بسیار کوتاه‌تری صورت می‌پذیرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید