۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

دوست‌داشتنی‌های اندروید

تلفن هوشمند ال‌جی G3 با وضوح بالا، طراحی جذاب و آخرین فناوری، یکی از بهترین‌های گجت‌های روز دنیا شمرده و سیستم عامل اندروید آن یکی از عوامل اصلی موفقیت این محصول محسوب می‌شود؛

در اینجا ما به 5 مورد از جذابیت‌های آندروید اشاره می‌کنیم:

حساب گوگل شما زندگیتان را می‌گرداند

سیستم عامل اندروید بر پایه اکوسیستم آنلاین گوگل طراحی شده و ساختن یک حساب گوگل این سیستم عامل را به ابزاری شگفت انگیز تبدیل می‌کند. از ایمیل و تقویم گرفته تا پیغام‌های لحظه‌ای، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، نقشه، موسیقی و غیره، حساب گوگل شما می‌تواند به شما کمک کند تا زندگی خود را فقط با کمک تلفن همراه خود کنترل کنید.

وجود سرویس Google Now

«من کنجکاو نیستم، فقط علاقه‌مندم!»-پاسخ مردم کنجکاو در همه ‌جای دنیا! اما وقتی کار به سرویس Google Now می‌رسد، این جمله حقیقت است. این سرویس گوگل بر روی تمامی حرکات شما نظارت کرده و بر اساس اطلاعات جمع آوری کرده، به شما برای برنامه ریزی کمک می‌کند. هر روز صبح به یک مکان خاص رانندگی می‌کنید؟ این برنامه قبل از ترک منزل، آخرین اخبار ترافیک را در اختیار شما می‌گذارد. این برنامه حتی با چک کردن تقویم، قرارها را به شما یادآوری کرده و هواشناسی، لیست خرید و بسته‌های ارسالی شما را چک می‌کند.

ما عاشق ویجت‌ها هستیم

سرویس Google Now مادر همه ویجت‌ها محسوب می‌شود و سیستم آندروید ویجت‌های بسیار دیگری هم در آستین دارد. ویجت برنامه کاربردی است که اطلاعات زنده را بر روی صفحه اصلی تلفن همراه شما به نمایش می‌گذارد. سیستم عامل اندروید بسیاری از آن‌ها را پیشنهاد می‌دهد و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را به صفحه اصلی خود اضافه کنید. از میانبر سرویس‌های وب گرفته تا تقویم، تنظیمات و شماره‌گیر، ویجت‌ها به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی به آن‌ها تنها از صفحه اصلی خود دسترسی داشته باشید.

قابل تنظیم است

بسیاری از سیستم‌های دسترسی کمی به کاربر می‌دهند اما سیستم عامل آندروید به شما این اجازه را می‌دهد که آن را هرگونه که دوست دارید تنظیم کنید و تلفن همراه هوشمند ال‌جی G3 با طراحی ساده و در عین حال جذاب، نمونه بی نظیری از این ویژگی را ارائه می‌دهد.

می‌توانید با سخت افزار سرگرم شوید

رقابت، خلاقیت به همراه می‌آورد؛ تلفن همراه هوشمند ال‌جی G3 با صفحه نمایش QHD و 538 پیکسل در اینچ و انتقال دکمه خاموش و روشن به انتهای وسیله، استفاده از آن را راحت کرده و به آن گوشه‌های نرم و زیبایی نیز بخشیده است. جذابیتی دیگر؟ کافیت به صفحه نمایش آن یک ضربه بزنید تا روشن شود!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید