۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

دو برابر راحتی بیشتر با سیستم شست‌وشوی دوقلوی TwinWash ال‌جی

ماشین لباسشویی TwinWash جدید ال‌جی پیشرفته‌ترین طراحی شرکت ال‌جی در لوازم خانگی است؛ ماشین‌هایی که دو محفظه جداگانه دارند و امکان دو بارگذاری لباس با تنظیمات مختلف به صورت همزمان را فراهم می‌کند. با لباسشویی کوچک در بخش پایین زمان کلی برنامه شست‌وشو کم می‌شود، بارگذاری کمتری لازم دارد و در مجموع راندمان انرژی بالا می‌رود.

فناوری‌های TurboWash 2.0 و TurboSteam برای تسریع در برنامه شست‌وشو به این ماشین لباسشویی افزوده شده و افزودن وای-فای و NFC به این معنی است که مجموعه‌ای از گزینه‌های اتصال هوشمند شامل سازگاری کامل با HomeChat ال‌جی در اختیار شماست.

چیزی که از سیستم TWIN Wash ال‌جی یک سیستم انقلابی می‌سازد تعبیه یک ماشین لباسشویی کوچک (مدل‌های WD100C/ WD200C) است. اولین ماشین لباسشویی کامپکت و جمع‌وجور با طراحی مخفی در پایین ماشین لباسشویی که گزینه‌های کاملاً جدیدی را به شما ارائه می‌دهد.

حتی بهتر از آن، این است که این ماشین لباسشویی کوچک می‌تواند با هر کدام از ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با درب جلو ترکیب شود. این طراحی به کاربران امکان می‌دهد که از یک ماشین لباسشویی دوم بهره‌مند شوند؛ بدون اینکه فضای زیادی از خانه آنها اشغال شود. کاربران خودشان پی می‌برند که این ماشین لباسشویی انتخابی ایده‌آل برای لباس‌های کوچک و خاص است که نیاز به لمس ملایم‌تری دارند؛ مانند لباس‌های ورزشی یا زیرپوش.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید