۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

طراحی باریک و ساب‌ووفر قوی در ساندپلت ال‌جی

سیستم صدای ال‌جی ساندپلیت، فراگیر 4.1 با ساب‌ووفرها است و وضوح و کیفیت عالی دارد و تماشای فیلم یا شنیدن موسیقی با آن تجربه‌ای تازه برای کاربر بر جای خواهد گذاشت. سیستم فراگیر چند کاناله کوچک‌ترین جزئیات صوتی را نیز ارائه می‌دهد و تقریباً هر صدایی را با کیفیت عالی پخش می‌کند. بلندگوهای این دستگاه مگنت‌های نئودیمیم دارند. این در حالی‌ است که صداهای باس قوی و عمیق توسط ساب‌ووفرهای خارجی ارائه می‌شود.

ساب‌ووفر قوی

همه مدل‌های ساندپلیت خیلی خوب از عهده پخش صداهای باس بر می‌آیند و دلیل آن نیز ساب‌ووفرهای اختصاصی است که در دل آنها کار گذاشته شده است. مدل‌های 340/341 می‌توانند به واسطه ساب‌های دوگانه‌ای که دارند صداهای طبیعی با فرکانس پایین را با کیفیت عالی پخش کنند. حتی مدل LAP240، ساب داخلی خود را دارد و صداهای بیشتر با فرکانس‌های متنوع‌تری را ارائه می‌دهد.

مدل LAB540 که از همه بهتر و قابل‌تر است، تکمیل کننده سینمای خانگی است، خودش با ساب‌ووفر خارجی عرضه می‌شود که می‌توانید آن را در فاصله دورتری از تلویزیون خود نیز قرار دهید.

سیستم سینمای خانگی چند منظوره

سیستم سرگرمی ال‌جی ساندپلیت فقط سیستم صوتی نیست. این دستگاه به کاربر امکانات بسیاری می‌دهد از جمله می‌توان به اتصال وای‌فای اشاره کرد. سیستم صوتی ساندپلیت ال‌جی همه برنامه‌های کاربردی و سرویس‌های تلویزیون هوشمند ال‌جی را اجرا می‌کند. بازی‌های چندنفره، سرویس‌های ویدئوهای درخواستی و غیره مواردی هستند که برای سرگرمی همه اعضای خانواده در این سیستم گنجانده شده‌اند.

سیستم بلو-ری داخلی نیز همه فایل‌های ویدئویی با کیفیت‌های بالا را اجرا می‌کند. به این معنا که می‌توانید ویدئوهایی با کیفیت اچ‌دی 1080p را نیز در تلویزیون پخش کنید.

به طور کلی باید گفت، ساندپلیت ال‌جی، با بدنه باریک، بلو-ری داخلی، ساب‌ووفر داخلی، سیستم صدای فراگیر 4.1 و طراحی زیبا، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید به شمار می‌رود زیرا علاوه بر صدای خوب و ظاهر زیبا، امکانات جانبی متعددی نیز دارد.

۱ نظر

بهروز ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

سلام

آیا شرکت ال جی برنامه ای برای ارائه محصول ساندپلیت در بازار ایران دارد ؟

سپاس

نظر دهید